Fantzu
Niinpä...onhan sitä levättäväkin, nukuttava. Laadukkaasti. Koska koko kropallahan sitä halujansa herättelee ja ylläpitää.
Jos on esim.huolimurheita niin kyllä ne vain vaikuttavat libidoon. Vaikka alapää oliskin ihan hereillä.
Jotkut miehet eivät ymmärrä unentarvetta. Vaan silti vinkuvat seksiä. Se sitten lisää haluttomuutta. Yks eks puoliso on sellainen.Niiiiiiiiiiiiiin totta! Mulla ainakin unen -ja ruoantarve ajavat kaiken edelle. Ilman niitä ei viitsi yhtään mitään.
Jauhelihan joukkoon se onkin laitettu ja eilen vielä kelpas, tänään ei vaikka jauheliha on sen suurinta herkkua. Vettä juo ja kuumetta ei oo.Tuota...mitäs jos pyöräytät sen jauheen vaikka pikkusen jauhelihapallon sisään ja nakkaat sen avustettuna suoraan koiran suuhun/nieluun?
Eihän ole kuumetta koiralla? Juo? Jaksaa olla hereillä?
Voimia ja jaksamista oikeesti...toi on niin huolettavaa ja itelle turhauttavaa kun ei omilla toiminnoillaan saa toista heti terveeksi*halaa*
Sillai ois nyt tarkotuskin tehä, täytyy vaan hakea apteekista ruisku. Meillä oli joskus sellanen ja sillä sai näppärästi lääkkeet annettua kun nuorena tuli vatsavaivoja yhessä vaiheessa. Ell mukaan paimensukuisilla koirilla tosi yleisiä suolisto/vatsaongelmat.Voi raukkaa.
Kun koirille syötetään probiootteja ruoan seassa niin maitohappobakteereista olisi siis kai myös hyötyä?
Mutta sekoita jauhe veteen ja annostele ruiskulla suoraan nieluun. Ti silleen kielen takaosaan. Ite en kyl osaa mutta oon nähnyt kun taitavammat niin tekevät.
Mä tein kanssa ja ensimmäisenä oli Collie <3
Mä ajattelin kääpiöpinseriä.Mä tein kanssa ja ensimmäisenä oli Collie <3
Minkänimisiä kuureja ovat?Kuuri loppuun ja lisänä lääke jota myös ihmisillä käytetään...mä vaan olen aivan voimaton nyt ite...tuntuu ahistavalta nähdä toinen tarmonpesä niin voimattomana ja heikkona..tekisin mitä tahansa, että toinen vois paremmin.
Niin ja siis tää kuuri loppuun ja jatkosta en osaa sanoa jos mikään ei auta...mutta en anna pienen kärsiä liikaa, en en vaikka itseni se luopuminen hajottaakin kun ajankohtasta on!
Canius on tuo jauhe.Minkänimisiä kuureja ovat?
Se ihmiselle tarkotettu lääke voi olla koiralle tyystin väärä ja onhan esimerkiksi koiranpentu paljon pienempi kuin ihmisvauva. Ei siis voi päätellä siitä et on käytetty, et olis turvallista. Kefalosporiinit aiheuttavat crohnin tautia ihmisillekinL u o m u l i h a a, ei mitään teollista nappulaa eikä purkkiruokaa, vaan pelkkää lihaa. Olet kaii kokeillut?
Iso halaus jossain vaiheessa on pakko tehä se raskas päätös koiran parasta ajatellen.Jauhelihan joukkoon se onkin laitettu ja eilen vielä kelpas, tänään ei vaikka jauheliha on sen suurinta herkkua. Vettä juo ja kuumetta ei oo.
Nukkuu paljon ja makailee muutenkin ja selkä köyryssä kävelee ja häntä alhaalla, mutta kuuluu asiaan nyt
Hirvittää ajatus lopettamisesta, mutta ei tuo saa enää kauheen kauan jatkuakkaan...menee jo sitten rääkkäämisen puolelle
Sillai ois nyt tarkotuskin tehä, täytyy vaan hakea apteekista ruisku. Meillä oli joskus sellanen ja sillä sai näppärästi lääkkeet annettua kun nuorena tuli vatsavaivoja yhessä vaiheessa. Ell mukaan paimensukuisilla koirilla tosi yleisiä suolisto/vatsaongelmat.
Löysin tällaisen, mikä on v a l e l u u n ... ei siis se, mutta lue sieltä nieltynä ne haitat.Canius on tuo jauhe.
Oishan tää pitänyt arvata...en lue nyt mitään kun sun juttuja lueskellessa tulee väistämättä sellanen olo ettei koiraa sais lääkitä mitenkään!Löysin tällaisen, mikä on v a l e l u u n ... ei siis se, mutta lue sieltä nieltynä ne haitat.
http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/vetspc/9/328809.pdf
Niin on tehtävä, kovasti se on päivittäin nyt mielessä ollut ja toivon niin paljon että toinen vielä toipuis tuosta ja sais ees muutaman lisävuoden.Iso halaus jossain vaiheessa on pakko tehä se raskas päätös koiran parasta ajatellen.
Raskaita ja ikäviä asioita aina ja varsinkin kun ei tiiä suttaako lääkekuuri vai ei. Ruisku on tuossa tilanteessa hyvä,kun ei ruoka maistu.
Lopeta nyt,anna Ellun olla,jos sulla on yhtään järkeä päässä.https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CANIUS-maitohappobakteeriseos-koiralle-60-g
Maltodekstriini, arvasin. Ei sitä tarvikaan sietää. Se tekee reikiä suolistoon. Myös ihmisiille.
Ei rokotuksia ja lääkkeitä niin hyvin menee. Eiku..Oishan tää pitänyt arvata...en lue nyt mitään kun sun juttuja lueskellessa tulee väistämättä sellanen olo ettei koiraa sais lääkitä mitenkään!
Niin just, sellanen olo ton yhen linkeistä ja vinkeistä tulee mieleen...eikä ihmisetkään saa syödä muuta kuin luomuperunan kuoria ja niitäkin vaan täydenkuun aikana.Ei rokotuksia ja lääkkeitä niin hyvin menee. Eiku..
Varmaan aromisuolaa oot syöny? Tai no, othan muutenkin reuhannut jo kauan aikaa. Katsos:
http://plagiointitutkija.blogspot.fi/2010/11/rikollista-rahaa-tieteenteon-nimissa.html
----kyllä sulle jonku täytys maksaa palkkaa siitä...!
Perunakuorista tosiaan on tehty kallista perunakuitua. Sitä ei pidä syödä kenenkään, mut sitähän on siinä teidän kerhoin peruslenkissä ollut vuosikaudet. Kaikki mahdolliset myrkyt ja varsinkin fluatsinami siinä ovat hengenvaarallisia, koska sen varoaika on alunperinkin ollut väärä. Mut tiedoksi vaan, kun on näköjään väärin ymmärretty.Niin just, sellanen olo ton yhen linkeistä ja vinkeistä tulee mieleen...eikä ihmisetkään saa syödä muuta kuin luomuperunan kuoria ja niitäkin vaan täydenkuun aikana.