Kaipaan kosketusta NIIIIIN paljon!

• Viestiketjun aloittaja Rewq
  • Ensimmäinen viesti
Rewq
Helvetti kun hulluksi meinaa jo tulla ja itkettää :(

Ihmisen ei oo kyllä hyvä olla yksin. Tai enhän mä yksin ole, on mulla lapset. Mutta ilman toista aikuista.
Tarviin sylin johon käpertyä. Haluan jonkun jota halata ja suukottaa. Semmosen kunnollisen, tai ainakin melkein kunnollisen, miehen. Semmosen tahtoisin.

vierailija
Tuttu tunne! Itse olen 18v ollut saman miehen kanssa, mutta silti koen olevani yksinäinen. En ikinä voinut kuvitella, että näin paljon voi kaivata toisen ihmisen läsnäoloa, kosketusta. Ehkä joskus vielä uudelleen!

vierailija
:D olen 38v kyllä, eli vanhus :D oma kuva profiilissa ja kuva 11kk sitte otettu. Nuoremmaksi minua kyllä luullaan useasti :)
No en nyt tiedä näytätkö ikäistäsi nuoremmalta, mutta kovin tarkkaan on meikki, ilme ja tissit aseteltu tuohon kuvaan. Ja kuvankäsittely siihen päälle. Yleensä ikäisesi naiset eivät näe moista vaivaa kuvien takia, joten siksi oletin sinua nuoremmaksi. En sen takia, että näyttäisit päivääkään nuoremmalta kuin olet.

No en nyt tiedä näytätkö ikäistäsi nuoremmalta, mutta kovin tarkkaan on meikki, ilme ja tissit aseteltu tuohon kuvaan. Ja kuvankäsittely siihen päälle. Yleensä ikäisesi naiset eivät näe moista vaivaa kuvien takia, joten siksi oletin sinua nuoremmaksi. En sen takia, että näyttäisit päivääkään nuoremmalta kuin olet.
Kuvaa ei ole käsitelty mitenkään

vierailija
Mun silmiin osuu se huokailu, kuinka kuuma on, vaihdevuodet ehkä?

Käytätkö hajuvettä? Se toimii torjunta-aineen tavoin. Ei vaan sun mies viitsi siitä sanoa?

vierailija
Niin kaipaisin minäkin, en kaipaa edes seksiä niinkään vaikka onhan sekin ihana asia vaan sitä tunnetta kun tietää toisen olevan siinä ja haluavan juuri minut itselleen.:(

Yhteistyössä