Mä annan olla toistaiseksi. Tuikkasin vielä feissariinkin kuvia joista käy ilmi että hyvässä suhteessa olen.Kyllä mie yrittäisin viellä viestiä laittaa,että oon varattu,kiitos ei enää tietynlaisia viestejä. Ikävää kyllä jos joutuu viellä poistamaan ystävistäkin jos ei tajua lopettaa.
toivottavasti tajuaa jo!Mä annan olla toistaiseksi. Tuikkasin vielä feissariinkin kuvia joista käy ilmi että hyvässä suhteessa olen.
Päivää. Höh
Sen puutteesta.iltaa. Taas ne puhuu salmiakista, paheksuvaa nassutusta.
Lakrisalia tännekin ja sassiin.Sen puutteesta.
Niin just, ihan hävytöntä touhua *Paheksuu toffon vierellä muita ja yrittää peittää lakrisalin tuoksun hengityksessään*iltaa. Taas ne puhuu salmiakista, paheksuvaa nassutusta.
Niin just, ihan hävytöntä touhua *Paheksuu toffon vierellä muita ja yrittää peittää lakrisalin tuoksun hengityksessään*
Oottako työ naapuruksia Elenan kans?Lakrisalit on hyviä. Viime vuonna ostin pitkästä aikaa.
Heitäs Ellu tännekin yks pötkylä.
*heittää*Lakrisalit on hyviä. Viime vuonna ostin pitkästä aikaa.
Heitäs Ellu tännekin yks pötkylä.
JooOottako työ naapuruksia Elenan kans?
Ei, se asuu Fantzun +sen boifrendin Stevenin naapurissa Hetekatiellä.Oottako työ naapuruksia Elenan kans?
Mun tekis kauheesti mieli nachoja, joskus näin jonkun kuvan kun joku oli niitä tehnyt ja siitä lähtien halunnu ittekkin mutta aina jäänyt haaveen tasolle ajatus.Tortillat täyttöä vailla valmiina. Nacho-vuoka myös uunialmiina. Pian saunaan ja sit sapuskaa.
Jahas, ja tänne ei lainkaan.*heittää*
Röyh
Uuuuu, tänxx.*heittää*
Röyh
ai kauheeta, sori unohin!!Jahas, ja tänne ei lainkaan.