The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Saako kiroilla?
Mun piti olla aamuysiltä silmäklinikalla.
Sen sijaan olin aamukahdeksalta migreenin kourissa syleilemässä vessanpönttöä toivoen, että ihan kaikki sisuskalut eivät tule suusta ulos. Ja uteliaille tiedoksi, että ei, alkoholilla ei ole osuutta asiassa koska en ole kymmeneen päivään ottanut pisaraakaan.
Jokseenkin turha lähteä näkötutkimuksiin kun kolme metriä sängystä vessaan on saavutus ja sekin matka pitää mennä silmät kiinni. Kaiken lisäksi on myöhäistä perua aika, jos pystyisi käyttämään puhelinta.
Nyt kohtaus on ohi joten tästä eteenpäin viikonloppu on taatusti parempi. Ei se nyt ainakaan huonommin voi mennä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Iltapäivää!

Nyt saisi jelppiä.
Mitä tehdä miehelle menneisyydestä joka ei vissiin (kännissä?) oikein muista että mä viimeksi kesällä kerroin olevani varattu?

Estin jo puhelinnumeronkin. Tyyppi voi myös halutessaan tarkistaa asian facebookista ja se onkin ainoa väylä miten saa muhun yhteyden halutessaan vaan kun en tiedä oisko fiksuinta poistaa sieltäkin ystävistä. Kiusallista minusta!
Miksi annat olla facessa, jos kerran ahdistelee ja känni on ahdisteluille pelkkä tekosyy.

Miksi annat olla facessa, jos kerran ahdistelee ja känni on ahdisteluille pelkkä tekosyy.
No mä en näe ahdisteluna puhelinsoittoa. Mutta tahditonta se on!
Tyyppi on silleen tuttu että kaikki paikalliset (kaveri ja tuttavapiiri ja osa suvusta jopa) tuntevat ja sit jos poistan niin ei mee aikaakaan kun joku ihmettelee että "enkö huomannut sitä tai tätä ******n sivulla" ja sit pitää selitellä miksen oo sen kaveri enää.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No mä en näe ahdisteluna puhelinsoittoa. Mutta tahditonta se on!
Tyyppi on silleen tuttu että kaikki paikalliset (kaveri ja tuttavapiiri ja osa suvusta jopa) tuntevat ja sit jos poistan niin ei mee aikaakaan kun joku ihmettelee että "enkö huomannut sitä tai tätä ******n sivulla" ja sit pitää selitellä miksen oo sen kaveri enää.
Niin tai sanot vaan lyhyesti miksi poistit hänet. Ei selityksiä, ei jatko kommentteja. Sinun päätös, sinun kaverilista facessa.

• Tykkää
Reactions: Kais ja 0oo0
Iltapäivää!

Nyt saisi jelppiä.
Mitä tehdä miehelle menneisyydestä joka ei vissiin (kännissä?) oikein muista että mä viimeksi kesällä kerroin olevani varattu?

Estin jo puhelinnumeronkin. Tyyppi voi myös halutessaan tarkistaa asian facebookista ja se onkin ainoa väylä miten saa muhun yhteyden halutessaan vaan kun en tiedä oisko fiksuinta poistaa sieltäkin ystävistä. Kiusallista minusta!
Laitat tekstiviestin jossa sanot olevasi parisuhteessa etkä tahdo ylimääräisiä lähentely-yrityksiä. Että kiitos mutta ei kiitos.
Jos ei-toivottu lähentelijä olen mä, niin toi riittää.
Jos kyseessä on tapaus jolle toi ei riitä niin mietitään sit muita konsteja.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Laitat tekstiviestin jossa sanot olevasi parisuhteessa etkä tahdo ylimääräisiä lähentely-yrityksiä. Että kiitos mutta ei kiitos.
Jos ei-toivottu lähentelijä olen mä, niin toi riittää.
Jos kyseessä on tapaus jolle toi ei riitä niin mietitään sit muita konsteja.
Tää taitaa olla normaalia sinnikkäämpää sorttia. :LOL: Tosin, jos kolmenkymmenen vuoden aikana on kolme kertaa melkein päätynyt treffeille asti ja yhä kiinnostaisi niin kannattaa kai kokeilla onneaan?

Tosin mä en tekisi niin. Ja pian tyyppi on todella kaveruudenkin osalta historiaa.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tää taitaa olla normaalia sinnikkäämpää sorttia. :LOL: Tosin, jos kolmenkymmenen vuoden aikana on kolme kertaa melkein päätynyt treffeille asti ja yhä kiinnostaisi niin kannattaa kai kokeilla onneaan?

Tosin mä en tekisi niin. Ja pian tyyppi on todella kaveruudenkin osalta historiaa.
Sanotaanko näin, että mun ensirakkauteni oli päiväkodissa Niina. Meillä molemmilla oli ikää kolme vuotta! Kolmevuotias machopoika ei pussaa vaan tytöt ovat yök joten tykkääminen osoitetaan vetämällä letistä tai roiskimalla kuravettä. Nelkytseittemän vuotta myöhemmin muistaa kuinka suloinen Niina olikaan mutta ei tässä nyt enää viitsi lähteä selvittämään onko hän vielä hengissä ja tykkäsikö hän kuravedestä?

Niinku että jos menneet vuosikymmenet ei o riittäneet suhteen rakentamiseen niin tuskin se onnistuu seuraavallakaan viiskytvuotiskaudella?

Ennen kuin mua luullaan nössöksi tai vielä pahempaa, filosohviksi niin laitetaas musaa.
Tossa ei o tvistillä tai tsöötsillä lepotaukoa eikä Nikki ehdi just henkeä vetää mut menee ihan Remun oppien mukaan mutta hyvin soitettuna.

Iltapäivää!

Nyt saisi jelppiä.

Kyllä mie yrittäisin viellä viestiä laittaa,että oon varattu,kiitos ei enää tietynlaisia viestejä. Ikävää kyllä jos joutuu viellä poistamaan ystävistäkin jos ei tajua lopettaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä