Mitä olette tilanneet Wishistä ja mihin olitte tyytyväisiä? Mikä oli jäätävä pettymys?

Oon tilannu vaikka mitä :D kaikki on tullu perille kyllä mut jotkut vaatteet on ollu kyl ihan liian pieniä, vaikka kuin olen yrittäny kattoo ne koot oikein. Mut lähes kaikki ollu just sitä mitä olen odottanutkin:)

vierailija
Jos oot pitkä, niin vaatteet ei sovi vaikka ottaisit xxxxl-kokoa!
Hyviä ostoksia: askartelutarvikkeita, nukenvaatteita, vilkkulenkkarit (tosin toinen vilkkui vain 2kk mutta se ei johdu wishistä), kännykän kuoret ja laturi, neulepipo ja kintaat, muutaman lastenvaatteen ja peinsessamekon.
Huonoja ostoksia: ulkoilutakki oli kuin muovia, nukkekodin tavaroista toinen oli rikkoutunut kuljetuksessa ja toinen ei koskaan saapunut (näistä sain rahat takas), yksi villamyssy oli ihan liian pieni, housut oli ihan liian lyhyet minulle, tunika olikin keinokuitua vaikka mainittiin puuvillaa.

Mä oon vähän katsellut sitä ja latasin sen appsin kännykkään. Pitäisi vähän tietää mitä haluaa kun tuolla on vaikka mitä:X3: Ihan kuin mä olisin nähnyt jonkun Klarna-laskunkin siellä:ROFLMAO: Millä te olette maksaneet?

vierailija
Ihan kamalaa paskaa ja tytön yks asu haisi niin kamalalta, että se piti pestä moneen kertaan ja silti on jäänyt käyttämättä. Ties mitä myrkkyjä täysi.

Mun karsee muovilaukku on nurkassa pölyttymässä. Muutama tavara tilattiin ja jokainen tuli eri paketissa ja jokaiseen oma postimaksunsa.

Ei kiitos koskaan enää!

Yhteistyössä