Huomenta änkeröinen, toivottaa hän iloisesti pirskahdellen.Jopas väsytti...huomenta...
katso liitettä 2768
Ei kai tässä kukaan niin ajattele, missä Fantzu sellasta edes väitti ja vänkäs että se sen työnantajan syy olis?? Kyllähän toi asia silti harmittaa ja ihan varmasti tiesit ja ymmärsitkin sen...kuhan halusit vängätä pienempääs vastaan!Ei se edelleenkän ole sinun työn antajan vika että asutte eri talouksissa etkö nyt ymmärrä sitä.
Hmmmm...Jopas väsytti...huomenta...
katso liitettä 2768
No joo oikeesti mä en ole aamuäreä...mulle vaan näitten päiväunien jälkeen herääminen on aina vaikeampaa kuin aamuheräämiset. Tähän aikaankaan en ole äreä, mutta ihan kuutamolla kyllä muuten tunnun olevan.Hmmmm...
eräs nimeltämainitsematon Ellu kirjoittaa huomenet ketjuun jokseenkin joka aamu klo 6, joten hän taitaa olla semmoinen pirtsakka aamuihminen?
Terv aamu- ja iltamörkö
Mulla sekä nukahtaminen että herääminen on yhtä tervanjuontia kellonajasta riippumatta.No joo oikeesti mä en ole aamuäreä...mulle vaan näitten päiväunien jälkeen herääminen on aina vaikeampaa kuin aamuheräämiset. Tähän aikaankaan en ole äreä, mutta ihan kuutamolla kyllä muuten tunnun olevan.
Mä nukahan hyvin, herään herkästi (yleensä) mutta en ikinä suutu jos ja kun minut herätetään.Mulla sekä nukahtaminen että herääminen on yhtä tervanjuontia kellonajasta riippumatta.
Kun olen hereillä niin nukkumasa ei uskalla lähestyä mua.
Sitten kun nukun niin hän käy kippaamassa kottikärryllä unihiekkaa silmille, että en varmasti hetkeen herää.
Niin minäkin mutta suutun jos herätetään kesken hyvien unien.Mä nukahan hyvin, herään herkästi (yleensä) mutta en ikinä suutu jos ja kun minut herätetään.
Ai millasten hyvien unien kesken jos herätetään?Niin minäkin mutta suutun jos herätetään kesken hyvien unien.
Kerrankin kun saan nukuttua. Herään niin monta kertaa. En tarkoita unen näkemistä.Ai millasten hyvien unien kesken jos herätetään?
Emmä sillonkaan suutu, harmissani oon ehkä hetken mutta menee ohi.^^
Nyt toimii. Vika korjattu.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/260778-opettaja-omat-laitteet-koulussa-kiellettava#kommentitOnko hän kuollut vai muuten vaan piilotettu? Toki sen joku turvallisuuspäällikkö osaisikin tehdä, mutta ei se ole enää turvallisuutta tässä tapauksessa aikanaan.
Onko? Miksi?sivulla 3, ennennäkemätöntä