The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se edelleenkän ole sinun työn antajan vika että asutte eri talouksissa etkö nyt ymmärrä sitä.
Ei kai tässä kukaan niin ajattele, missä Fantzu sellasta edes väitti ja vänkäs että se sen työnantajan syy olis?? Kyllähän toi asia silti harmittaa ja ihan varmasti tiesit ja ymmärsitkin sen...kuhan halusit vängätä pienempääs vastaan!:cautious:

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Hmmmm...
eräs nimeltämainitsematon Ellu kirjoittaa huomenet ketjuun jokseenkin joka aamu klo 6, joten hän taitaa olla semmoinen pirtsakka aamuihminen? :whistle:
Terv aamu- ja iltamörkö
No joo oikeesti mä en ole aamuäreä:love::love:...mulle vaan näitten päiväunien jälkeen herääminen on aina vaikeampaa kuin aamuheräämiset.:notworthy: Tähän aikaankaan en ole äreä, mutta ihan kuutamolla kyllä muuten tunnun olevan.:alien:

• Tykkää
Reactions: Fantzu
No joo oikeesti mä en ole aamuäreä:love::love:...mulle vaan näitten päiväunien jälkeen herääminen on aina vaikeampaa kuin aamuheräämiset.:notworthy: Tähän aikaankaan en ole äreä, mutta ihan kuutamolla kyllä muuten tunnun olevan.:alien:
Mulla sekä nukahtaminen että herääminen on yhtä tervanjuontia kellonajasta riippumatta.
Kun olen hereillä niin nukkumasa ei uskalla lähestyä mua.
Sitten kun nukun niin hän käy kippaamassa kottikärryllä unihiekkaa silmille, että en varmasti hetkeen herää.

Mulla sekä nukahtaminen että herääminen on yhtä tervanjuontia kellonajasta riippumatta.
Kun olen hereillä niin nukkumasa ei uskalla lähestyä mua.
Sitten kun nukun niin hän käy kippaamassa kottikärryllä unihiekkaa silmille, että en varmasti hetkeen herää.
Mä nukahan hyvin, herään herkästi (yleensä) mutta en ikinä suutu jos ja kun minut herätetään.:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä