Selkä kipeenä joutu rämpimään lumessa. En mennyt kauppaan kivun takia. Kaatumisen jälkeen alaselkä on vaivanut. Jossa on selkäsairaus. Eli vanha vaiva. Arvasin että olet paikalla.
Mä rämmin kanssa tänään päivällä lumessa ja sain sukat märiks ja lahkeet = nilkat..toivottavasti ei tule kipeeks tästäkinSelkä kipeenä joutu rämpimään lumessa. En mennyt kauppaan kivun takia. Kaatumisen jälkeen alaselkä on vaivanut. Jossa on selkäsairaus. Eli vanha vaiva. Arvasin että olet paikalla.
Sukkasillasiko menit? Toivottavasti et tule pipiksi.Mä rämmin kanssa tänään päivällä lumessa ja sain sukat märiks ja lahkeet = nilkat..toivottavasti ei tule kipeeks tästäkin
Älä mene sukkasillasi lumihankeen.Mä rämmin kanssa tänään päivällä lumessa ja sain sukat märiks ja lahkeet = nilkat..toivottavasti ei tule kipeeks tästäkin
En kun lenkkarit jalassa.Sukkasillasiko menit? Toivottavasti et tule pipiksi.
Arvasin että nilkat paljaana. Missä talvikengät on?En kun lenkkarit jalassa.
toivottavasti et sairastu.Mä rämmin kanssa tänään päivällä lumessa ja sain sukat märiks ja lahkeet = nilkat..toivottavasti ei tule kipeeks tästäkin
No nehän oli ihan nätisti kotona...vetäsin noi mustat lenkkarit aamu unissani jalkaani kun oli niin nopeet laittaa ja vasta ulkona huomasin, että yön aikana oli tullu lunta ja lisää tuli koko ajan...sillon ne kastui ensimmäisen kerran...Arvasin että nilkat paljaana. Missä talvikengät on?
Oli mulla sukat jalassatoivottavasti et sairastu.
Kuulehan nyt nainen, talvella pittää olla kunnon talvikengät ja sukat jalassa
Aamulla kannattaa katsoa ulos ennen kuin lähtee.No nehän oli ihan nätisti kotona...vetäsin noi mustat lenkkarit aamu unissani jalkaani kun oli niin nopeet laittaa ja vasta ulkona huomasin, että yön aikana oli tullu lunta ja lisää tuli koko ajan...sillon ne kastui ensimmäisen kerran...
Oli mulla sukat jalassa
Sattuneesta syystä just tein inventaarion niin mulla on viidet talvinilkkurit joista kahdet on vetoketjulliset unisex- malliset.Arvasin että nilkat paljaana. Missä talvikengät on?
Jos röökinpoltosta jotain hyvää pitää keksiä niin usein tulee käytyä partsilla aamusavuilla ennen kuin lähtee mihinkään.Aamulla kannattaa katsoa ulos ennen kuin lähtee.
Kunnon paksut sukat mielellään polviin astiNo nehän oli ihan nätisti kotona...vetäsin noi mustat lenkkarit aamu unissani jalkaani kun oli niin nopeet laittaa ja vasta ulkona huomasin, että yön aikana oli tullu lunta ja lisää tuli koko ajan...sillon ne kastui ensimmäisen kerran...
Oli mulla sukat jalassa
Mulla olis sellaiset pitkävartiset mustat sukat. Niissä on silkkinauhat.Kunnon paksut sukat mielellään polviin asti
Mitä väriä sukkanauhasi ovat, Fantzu?Mulla olis sellaiset pitkävartiset mustat sukat. Niissä on silkkinauhat.
Mulla valkoiset silkkinauhat ja pitsiä reunassaMulla olis sellaiset pitkävartiset mustat sukat. Niissä on silkkinauhat.
Mulla ei ole sukkanauhoja. Polvisukissa on musta silkkinauha jonka on rusetilla.Mitä väriä sukkanauhasi ovat, Fantzu?
Mulla on musta pitkähihainen paita, harmaat sukat ja harmaat kerrastohousut. Otin farkut pois.Just nyt mulla ihana kotiasu
Mustat paksut legginsit,vihreä-valkoraitainen pitkähihainen pusero ja siniset pitkät polviin asti olevat villasukat
Höh,voi harmi.Mä en saakaan lomaa viikolla 9 koska ei ole sijaista. Loma on viikolla 8. Eli vietän lomani yksin. Kun teini on lomalla niin olen töissä.
Kyllä teini ikäinen pärjää jo omin nokin ne lomat annetaan pikkulasten vanhemmille.Mä en saakaan lomaa viikolla 9 koska ei ole sijaista. Loma on viikolla 8. Eli vietän lomani yksin. Kun teini on lomalla niin olen töissä.