vierailija
Okkei, eikö siellä muuten pannakaan?ihan uutta mulle.Pulkkamäessä mitään jutella vaan pannaan vauhilla alas mäkeä niin että tyrät rytkyää ja lumet vaan pölisee ympärillä!!
Okkei, eikö siellä muuten pannakaan?ihan uutta mulle.Pulkkamäessä mitään jutella vaan pannaan vauhilla alas mäkeä niin että tyrät rytkyää ja lumet vaan pölisee ympärillä!!
OnOnko se mäki lähelä Jumboa?
On, enpä oo paljastanut missä oon töissä tai kenenkään nimiä.
---- Pie suus kiinni.
Juuh,sitä pannaan vauhilla eikä hiastellaPulkkamäessä mitään jutella vaan pannaan vauhilla alas mäkeä niin että tyrät rytkyää ja lumet vaan pölisee ympärillä!!
Mun hotelli on jossain siinä lähellä kans.
Mitä mä just luin?Pulkkamäessä mitään jutella vaan pannaan niin että tyrät rytkyää ja lumet vaan pölisee ympärillä!!
Mennään sinne lämmitelemään.Mun hotelli on jossain siinä lähellä kans.
Voitais mennä sinne hotelliin juomaan kuumaa kaakaota, jos tulee mäesä kylmä.
Sopisko tämä sulle?
Juuh,sitä pannaan vauhilla eikä hiastella
Siis pannaan meneen pulkalla mäki alas...liukuen! Mikä teitä kahta tänään vaivaa, tavatakko se pitäis?Okkei, eikö siellä muuten pannakaan?ihan uutta mulle.
TuutkoFantzun ja mun kans pukkamäkeen? Sun ei tartte panna, jos et halua.Mitä mä just luin?
Jos tällä kertaa lasketaan mäkeä kahdestaan.TuutkoFantzun ja mun kans pukkamäkeen? Sun ei tartte panna, jos et halua.
Kaakaota kyllä saat, jos tulee kylmä.
Sinnäe siellä mokoma SherlockiMitä mä just luin?
Siis pannaan meneen pulkalla mäki alas...liukuen! Mikä teitä kahta tänään vaivaa, tavatakko se pitäis?
Dear Watson, älä tarjoile täkyjä hopealautasella!Sinnäe siellä mokoma Sherlocki
mäessä ihan mitä haluat, mä laskisin mäkeä vaan..tui tui pervo!Okkei, eikö siellä muuten pannakaan?ihan uutta mulle.
Ku Elena sanoi, että mäessä pitäis panna myöskin.Jos tällä kertaa lasketaan mäkeä kahdestaan.
SIIS...panna vauhilla, panna laskien...panna alas mäkeä liukuen!!Ku Elena sanoi, että mäessä pitäis panna myöskin.
Noi kiusaa pienempää, jalatkin on kuulema väärän kokoiset. Motataan jotain lättyyn!!Muimui
*halaa*Iltaa kotona vihdoin.
Joo, pannaan menemään koko mäki alas.Ku Elena sanoi, että mäessä pitäis panna myöskin.