The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Just ajattelin sua joko olet kotona. :rolleyes: :oops:
Niin on mutta olkoon. :geek:
Joo täällä ollaan:)
Piti koiraa pestä ja sekös vasta kivaa oli...toi ei tykkäis yhtään pesemisestä ja yrittää silleen pikkuhiljaa hivuttautua aina karkuun...kaiken lisäks suihku lipsahti ja kääntyi niinpäin, että sain minäkin oman osuuteni pesusta.:cautious:

Just syöty pinaattikeittoo munalla :rolleyes::p
Tein muuten vaaaleita appelsiini-inkivääripipareita, Lidlissä oli 0.99 paketti :p

Kiva päivä töissä,yksi asukas huuteli monta kertaa ohjaajille & minulle haistakaa pitkä paska yms. ihanaa :rolleyes::LOL: sieltä tuli hyvin vitut,paskat ja munat ja kullit suusta :D Ei oo ainakaan noita sanoja unohtanut.
Toinen asukas, 4 vuotta minua nuorempi halasi ja sanoi kaunokaiseksi ja söpöksi ja silitteli hiuksia :D

• Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Tein muuten vaaaleita appelsiini-inkivääripipareita, Lidlissä oli 0.99 paketti :p

Kiva päivä töissä,yksi asukas huuteli monta kertaa ohjaajille & minulle haistakaa pitkä paska yms. ihanaa :rolleyes::LOL: sieltä tuli hyvin vitut,paskat ja munat ja kullit suusta :D Ei oo ainakaan noita sanoja unohtanut.
Toinen asukas, 4 vuotta minua nuorempi halasi ja sanoi kaunokaiseksi ja söpöksi ja silitteli hiuksia :D
Onko vaitiolovelvollisuus tuttu käsite?

Fantzu

Nams :p

Asukkaissa löytyy kaikenlaista tyyppiä. Minkäs sille voi.

• Tykkää
Reactions: Kais
Pergalese.
Lähdin tossa päivän päätteeksi iltapäiväkaffelle ja lukemaan päivän lehdet. Unohdin röökit ikkunalaudalle!
Huomasin asian kahvituvalla kun aloin kaivelemaan taskujani.
Kummasti paikalla ei ollut ketään joka olis viittiny tarjota yhden kahviröökin. Mulle jolta pummitaan röökiä jokseenkin päivittäin, enkä just koskaan sano ei.
Juu, kaupastahan röökiä saa mut lähde siinä ny kesken kahvittelun kauppajonoihin.
Ei mun maailmani yhteen röökiin kaadu.
Mutta kun jätkä joka on multa pumminut röökejä lähes viikottain vastaa mulle yhtä kysyessäni, että "näytänkö mä röökiautomaatilta?" niin kaikki ei tosiaankaan mene taiteen sääntöjen mukaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä