Kokemuksia vähänkäytetty.fi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen tilannut muutaman kerran vähän käytetystä. Useimmissa tuotteissa vikoja jotka huomaa vasta kun on esim. pessyt tuotteen ja sitä silittämässä käyttö kuntoon. Löytyy tahroja, reikiä jne. Ja kuitenkin hinnat melkein jokaisessa 4-5 euroa. Emmy on paljon parempi vaihtoehto. Siellä ylläpitäjät ovat tarkistaneet tuotteet, ilmoittavat tuotteen kunnon sen mukaan ja ovat rehellisiä mm. tahroista. Molempia olen siis kokeillut ja enemmän Emmyn puolelle kallistun. Ainakin saan hyviä vaatteita, ei tarvitse peruuttaa eikä etenkään myöhemmin huomata, että tuotteessa onkin puutteita.
 
vierailija
Olen myös itse havainnut tämän Vähän Käytetyssä. Muutaman kerran olen sieltä tilannut ja joka kerta olisi ollut jotain jota olisi pitänyt olla palauttamassa. Palauttamisesta kuitenkin peritään maksu. Tuotteet eivät ole niin laadukkaita kuin mitä niiden annetaan ymmärtää olevan. Reikiä, tahroja, lika pinttymiä jne. Osan vioista huomaa tosiaankin vasta käyttöön otto vaiheessa jolloin tuotteen palauttaminen on jo liian myöhäistä. Ylläpito on myös laittanut numerotarroja joissakin tuotteissa sellaisiin kohtiin, että tuotetta ei voi ottaa käyttöön vaan se on ns. turmeltu. 4-5 euroa tuotteesta jota ei myytäisi sen huonokuntoisuuden vuoksi missään muualla on tuotteesta liian paljon. Vähän Käytetyssä myydään paljon sellaisia tuotteita mitkä eivät muualla menisi kaupaksi koska ostaja näkee tuotteesta vain kuvan ja selvitykset tuotteen kunnosta ja tilasta jäävät myyjille jotka eivät kerro niistä koko totuutta kaupan teko mielessä. Sitten tämä, että vähän aikaa sivuja seuranneena törmää siihen, että tuotteet jotka ovat jo olleet jatko aika tuotteina tulevat uudelleen myyntin kalliimmalla hinnalla mikä on ihan naurettavaa. Ja sivut ovat hyvin sekaiset. Niiden selaamiseen saa varata aikaa kunnolla. Myös itse suosin Emmyä. Sieltä ainakin saa rahalleen vastinetta, saa mitä ostaa ja tuote on siinä kunnossa kun on kuvattu kun tulee ostajalle.
 
vierailija
Kannattaa käydä lukemassa Vähän Käytetyn sivuilta palauttetta. Sieltä kyllä löytyy mielenkiintoista palautetta tästä palvelusta. Sellaisia kommentteja että miettisin 2 kertaa ennen kuin teen tilauksen.
 
vierailija
Sitten tämä, että vähän aikaa sivuja seuranneena törmää siihen, että tuotteet jotka ovat jo olleet jatko aika tuotteina tulevat uudelleen myyntin kalliimmalla hinnalla mikä on ihan naurettavaa.
Toi johtuu ymmärtääkseni siitä, että Vähänkäytetyllä oli sellanen etu, että sai lisää myyntiaikaa vanhoille tuotteille alkup. hinnalla, jos halusi. Sain siis ite ton edun sieltä, se oli mulle just hyvä diili, kun en halunnu niitä kamppeita enää kotiin pyörimään, mut toisaalta sit en halunnut pistää ihan käyttökelposta = rahan arvosta kamaa vielä hyväntekeväisyyteenkään.
 
kokkinen
Hei,
Minun kokemukset vain hyvät. Olen ostanut yli 100£ edestä ja myös myynyt. tienasin ehkä 70-80€, että ei tosiaan ole valittamista,
Nyttenkin siellä on matkarattaita ja seisomalautaa, kelluntapukua, kestovaippaa ym, ym, matkasänkyä edulliseen hintan.
Suosittelen todella, ette tule pettymään.
 
vierailija
Kalliit hinnat, huonokuntoisia vaatteita ja muut tuotteet myös. Päälle isot postikulut. Useita tilauksia tehnyt mutta kyllä nyt riitti. AP mainitse rekki.fi. siitä kokemuksia?
 
Yritänmyydä
Laitoin kuukausi sitten vähänkäytettyyn myyntiin naisten vaatteita, 15 kpl. Osa hyväkuntoisia, osa täysin käyttämättömiä. Mielestäni panostin kuviin ja kirjoitin hyvät kuvaukset tuotteista mutta tähän mennessä ainoastaan yhden neuleen olen myynyt! Hieman harmittaa kun siihen tuotteiden kuvaamiseen ja lisäämiseen ym. meni melkoisesti aikaa. Toivon että saan edes puolet myytyä ennen kuin myyntiaika menee umpeen. (aikaa on sentään vielä jäljellä 20 viikkoa)

Olen itse pari kertaa ostanut, ainoastaan kerran tilaamani toppi oli paljon nyppyyntyneempi mitä oletin kuvauksen perusteella olevan. Muuten olen ollut tyytyväinen, olen tilannut lähinnä naisten vaatteita.

Tuotteiden selaaminen on sivulla työlästä, kenties se vaikuttaa myyntiinkin.
 
vierailija
Olen myynyt sekä ostanut. Tilaamani tuotteet olivat kuvausta vastaavat, ei valittamista. Itse sain todella hyvin menemään tavaraa, hinnat, kuvat ja kuvaukset tuotteesta kohdilleen niin eiköhän tavara liiku. Miinus puoli on hidas sivusto.. Emmystä tilasin laukun ja vaatetta, laukku haisi niin ummehtuneelle että oli pakko heittää pois. Vaate oli kuvailun mukainen. Myyntikokemusta emmyn kautta ei ole.
 
vierailija
Mulla myynnissä naisten ja lasten vaatteita ja vain hyvää sanottavaa, on mennyt iso osa kaupaksi ja oon ostanut paljon ja aina hyviä kokemuksia ollut myynnisä myös lasten merkkivaateita, gugguu, mini rodini jne

3713- on mun myyjänumero
 
vierailija
Kokemusta seka myyjänä että ostajana.
Ostajana ihan positiiviset kokemukset, tuotteet oli mitä pitikin.

Myyntiin olen lähettänyt 2 laatikollista lasten ja naisten vaatteita, yhteensä n 40 vaatetta, niistä myyty on 2/3 jo ensimmäisten 3 viikon aikana. Eniten ärsyttää että kaikki kestää tosi kauan, otat kuvat ja odotat että tuotteet ja ilmoitus tarkistetaan (2-3päivää)-lähetät tuotteet ja odotat että paketti menee perille (5-7päivää)-odotat että tuotteet laitetaan myyntiin (2-3päivää)-odotat että tuotteet menee kaupaksi-odotat myynnin jälkeen 30 päivää mahdollista tilitystä-odotat tilitystä- odotat rahansiirtoa tilille (2-5 päivää). Lisäksi jokaisen lähetyksen kustannukset vähennetään myynneistäsi (6,90€).odottavan aika on pitkä ja vaikka tuotteet menisi heti kaupaksi olet joutunut kaikenkaikkiaan odottanut n 50 päivää ennen kuin saat rahat itsellesi. Lisäksi miinusta hitaista nettisivuista, kömpelöt.
 
vierailija
Olen ollut myyjänä siitä lähtien kun ottivat 1€ per tuote silloin sain 62€ kuussa
(vuoden myynti jaettuna 12).

(laitoin aktiivisesti tavaraa myyntiin n. 100 tuotettaper kuukausi. Käytännössä 500tuotetta syksyllä ja keväällä eli en joutunut maksamaan montaa lähetys maksua ja joskus taisi osua tarjous ilmaisesta lähetyksestäkin)

Nostivat sitten palkkionsa 1.90 per tuote.
Nostin omaa hintaa ja aloin myydä "tuotepaketteja" ja näin sain 68€ kuussa
(Vuoden myynti jaettuna 12).

Eli tavaraa ja omaa aikaa meni enemmän
(tuotepakettien järjestelyyn ja miettimiseen / etsimiseen että saatoin saada kaupaksi esim kolitsihousuja piti olla useammat niputettuna tietenkin samaa kokoa ettei hinta olisi ollut asiakkaalle tähtitieteellinen) raakasti ajattelin että kolmet housut 6€ josta minulle 4€

Mutta rahaa tuli silti sama summa

Nyt vähän käytetty nosti jälleen palkkiotaan 2.90€ per tuote

Olen koittanut miettiä mitä tai miten myisin mutta näiden lukujen valossa ei ehkä kannata enään lasten perus vaatteita myydä

(ehkä vähänkäytetty toivookin että heille tulisi enemmän merkkivaatteita kalliilla myyntiin)

Käytännössä ensin myyjä laittaa merkkivaatteet heille myyntiin niistä myydään korkean hinnan vuoksi vain muutama ja myyjä ei katso niitä enään takaisin haluavansa.

Vaatteet siirtyvät vähänkäytetyn omistukseen jonka jälkeen ne "lahjoitetaan" serkun serkun serkulle joka laittaa ne uudelleen myyntiin pienemmällä hinnalla.

Miten voisi sukuun kuulumattomana myyjänä saada rahaa tilille?
 
vierailija
Olen ollut myyjänä siitä lähtien kun ottivat 1€ per tuote silloin sain 62€ kuussa
(vuoden myynti jaettuna 12).

(laitoin aktiivisesti tavaraa myyntiin n. 100 tuotettaper kuukausi. Käytännössä 500tuotetta syksyllä ja keväällä eli en joutunut maksamaan montaa lähetys maksua ja joskus taisi osua tarjous ilmaisesta lähetyksestäkin)

Nostivat sitten palkkionsa 1.90 per tuote.
Nostin omaa hintaa ja aloin myydä "tuotepaketteja" ja näin sain 68€ kuussa
(Vuoden myynti jaettuna 12).

Eli tavaraa ja omaa aikaa meni enemmän
(tuotepakettien järjestelyyn ja miettimiseen / etsimiseen että saatoin saada kaupaksi esim kolitsihousuja piti olla useammat niputettuna tietenkin samaa kokoa ettei hinta olisi ollut asiakkaalle tähtitieteellinen) raakasti ajattelin että kolmet housut 6€ josta minulle 4€

Mutta rahaa tuli silti sama summa

Nyt vähän käytetty nosti jälleen palkkiotaan 2.90€ per tuote

Olen koittanut miettiä mitä tai miten myisin mutta näiden lukujen valossa ei ehkä kannata enään lasten perus vaatteita myydä

(ehkä vähänkäytetty toivookin että heille tulisi enemmän merkkivaatteita kalliilla myyntiin)

Käytännössä ensin myyjä laittaa merkkivaatteet heille myyntiin niistä myydään korkean hinnan vuoksi vain muutama ja myyjä ei katso niitä enään takaisin haluavansa.

Vaatteet siirtyvät vähänkäytetyn omistukseen jonka jälkeen ne "lahjoitetaan" serkun serkun serkulle joka laittaa ne uudelleen myyntiin pienemmällä hinnalla.

Miten voisi sukuun kuulumattomana myyjänä saada rahaa tilille?
Ei kannata lähettää sinne enää tuotteita myyntiin. Ei vaan kannata.
 

Yhteistyössä