Kokemuksia vähänkäytetty.fi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä käy kauppa enää hinnan korotuksen jälkeen ja tilityksiä aiemmin myydyistä olen odottanut jo monta viikkoa. Mun arvaus on, ettei tämä pulju enää pitkään ole pystyssä...
 
vierailija
En lähetä Vähänkäytettyyn minäkään enää . 2,90e on ehdottomasti liikaa tuotteen päälle lisättynä! Nolottaa jopa, että olen mainostanut tuttaville tätä nettikirppistä. Olen netonnut jotain vielä silloin kun lisättiin 1,90, nyt turha toivo. Tuo hyväntekeväisyys on ollut hieno asia. Itse en ole ottanut takaisin mitään juuri siksi, että olen ajatellut asian myös hyväntekeväisyyden kautta. En ymmärrä mikä pointti tuo nostaminen 2,90 : een lienee varsinkin kun merkkivaatteillekin on jo monia kirppiksiä!
 
vierailija
Mistähän johtuu, että säännöllisen väliajoin tän kirppiksen omistaja mainostaa täällä?
Mistähän johtuu, että säännöllisen väliajoin tän kirppiksen omistaja mainostaa täällä?
Lakkasin tilaamisen ja laitoin n. 2kk sit toriin ostoilmoituksen vaatepaketeista. Halvalla tilannu jo 10 pakettia. Torissa sain eilen viestin, käy katsomassa vähäkäytetty Fi sieltä löytyy kaikkea.samalta tullu tänään lisää, luulen että vähäkäytetty lähettää näitä. Onko muille käyny näin
 
vierailija
Lakkasin tilaamisen ja laitoin n. 2kk sit toriin ostoilmoituksen vaatepaketeista. Halvalla tilannu jo 10 pakettia. Torissa sain eilen viestin, käy katsomassa vähäkäytetty Fi sieltä löytyy kaikkea.samalta tullu tänään lisää, luulen että vähäkäytetty lähettää näitä. Onko muille käyny näin
Lisäys vielä. Yksi viesti näin:luulen jotta vaikeata on saada täältä torista mitään pakettina. Kun aika usein ajattelee miten paljon vaivaa ja tekemistä on pelkästä viesteissä. Ei mulle oleoainakaan ollu mitään vaivaa kysyä myyjiltä lisäkuvia/tietoja
 
vierailija
onko kokemuksia tästä nettikirppiksestä? Sekä ostajana että myyjänä? Ovatko tuotteet sitä mitä ”luvataan”? Myös muut nettikirppikset kiinnostaa, eli kertokaa kokemuksia . Vähänkäytetty.fi stä saa ilmeisesti ekan tilauksen ilman postikuluja
https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9
Kiinnostaa myös rekki.fi. Paljonko ottavat välistä jos laittaa myyntiin?
HUOM!!! Miksi sivulla "Tietoa meistä" ei sanottu että tavaraan FYYSINEN VARASTO SIJÄITSEE Virossa, eikä osoitetta näkyy missään. Itse mielummiin lahjoitaan tavaraa Suomessa olevalle köyhille perheelle/ HOPE
 
vierailija
onko kokemuksia tästä nettikirppiksestä? Sekä ostajana että myyjänä? Ovatko tuotteet sitä mitä ”luvataan”? Myös muut nettikirppikset kiinnostaa, eli kertokaa kokemuksia . Vähänkäytetty.fi stä saa ilmeisesti ekan tilauksen ilman postikuluja
https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9
Kiinnostaa myös rekki.fi. Paljonko ottavat välistä jos laittaa myyntiin?
HUOM!!! Miksi sivulla "Tietoa meistä" ei sanottu että tavaraan FYYSINEN VARASTO SIJÄITSEE Virossa, eikä osoitetta näkyy missään. Itse mielummiin lahjoitaan tavaraa Suomessa olevalle köyhille perheelle/ HOPE ........... tarkoitan myös, että erittäin vaikea saadaa tavaraa takaisiin ja kun ei enää jaksaa, niin tietenkiin lahjoitat, mutta lahjoitettu tavaraa ei menee hyväntekeväisyydeen, vaan ne myydään siellä Virossa mukavalla hinnalla... ei hyvä
 
vierailija
Olen tilannut pari kertaa ja olen ollut tyytyväinen vaatteisiin ja tavaroihin. Nyt hintataso alkaa kyllä olemaan kieltämättä jo aika kova. Ei tosin varmasti ole helppoa saada firmaa voitolliseksi.
 
vierailija
Useamman kerran olen tilannut ja 99%kerroista ollut juuri sitä mitä pitikin. Olen myös myynyt järkyttävän määrän vaatteita ja hyvin on menny kaupaksi. Toki merkki kuten gugguu, mini rodini ym menee paremmin kaupaksi kuin h&m jne.. Gg jumppis ym halvalla myynnissä itsellä siellä vielä
Myyjä numero 3713
 
vierailija
Olen myynyt lähinnä aikuisten vaatteita ja yli puolet jo mennyt kaupaksi, huolimatta siitä aika hintavasta välityspalkkiosta. Olen kyllä ollut tyytyväinen. Tuotekuvaukseen kannattaa satsata. Kohta lähdössä uusi erä :)
 
Mä tykkään Vähänkäytetystä. Olen monta kertaa tilannut ja muutaman kerran myynyt, mutta mitään ihmeempiä ongelmia ei ole ollut. Myyjän ilmoittama laatu on lähes poikkeuksetta vastannut todellista laatua. Huono tuuri voi toki sattua kenelle vain, kun kaikki myyjät eivät osaa kovin realistisesti arvioida tuotteiden kuntoa. Ilmeisesti työntekijöillä ei Vähänkäytetyssä ole aikaa tarkistaa kuntoa.

Nyt tulee pitkä teksti, kun haluan kertoa kaikki ajatukseni aiheesta.

Harmi tietysti tuo, että nykyään hintaan lisätään 2,90 €. Tämä sulkee pois monien tuotteiden myymisen. Kuten aiemmin ketjussa sanottiin, Vähänkäytetty haluaa ehkä muuttaa suuntaansa enemmän merkkivaatteiden ja muiden hinnakkaampien tuotteiden myyntiin. Muutos ei ehkä kuitenkaan ole järkevin mahdollinen, koska onhan jo olemassa esim. Emmy ja Tori.fi yksittäisten tuotteiden ostoon. Mielestäni Vähänkäytetyn vahvuus on ollut se, että se muistuttaa nettipalveluista eniten tavallista kirppistä.

Laitoin toukokuussa tavaraa myyntiin, ja 4/5 osaa meni nopeasti kaupaksi hinnoista huolimatta. Automaattinen hinnanalennus on hyvä toimintatapa. Myyjälle palvelu on helppoudessaan ylivoimainen, eikä missään muualla ole mahdollista myydä alle 7 eurolla puolta vuotta. Mulle on jäänyt kivijalkakirppiksillä huomattavasti pienempiä voittoja myynnistä, ja sitten vielä pitää nähdä vaivaa tavaroiden viemisestä, loosin siistimisestä päivittäin ja tavaroiden hakemisesta pois. Meneehän tuossa jo bensaakin.

Olen kuitenkin tässä vuoden sisällä huomannut tuotteiden hintatason pompanneen reilusti ylös. Joillain myyjille on sekopäisiä kuvitelmia, että jostain reikäisistä lasten housuista voi pyytää 10 €. Muistelisin hintojen olleen selvästi kohtuullisempia aiemmin. Muutos alkoi näkyä jo ennen tuota 2,90 euron korotusta.

Käytän kuitenkin palvelua mielelläni. Kun kotona on muutama alle kouluikäinen, olen valmis maksamaan hieman ekstraa siitä, ettei tarvitse kirppiksiä jatkuvasti lähteä koluamaan pikkulasten kanssa. Voin vaikka yöimetyksen aikana tilalla lapsille puuttuvat kurahousut, sukat ja luistimet. En tietenkään niitä ylikalliita osta, vain edes jotenkin kohtuullisen hintaisia. Ja jos tilailisi vaikka FB-kirppikseltä, joutuisi kaikista tuotteista maksamaan erikseen postimaksut.
 
vierailija
onko kokemuksia tästä nettikirppiksestä? Sekä ostajana että myyjänä? Ovatko tuotteet sitä mitä ”luvataan”? Myös muut nettikirppikset kiinnostaa, eli kertokaa kokemuksia . Vähänkäytetty.fi stä saa ilmeisesti ekan tilauksen ilman postikuluja
https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9
Kiinnostaa myös rekki.fi. Paljonko ottavat välistä jos laittaa myyntiin?
Varasto sijaitsee Virossa, myynti kuvat surkeat, jos ei menee myyntiin, niin lähdet hakemaan Virosta tavaraa tai toki postin kautta, yleensä ihmiset jättää tavaraa sinne...tosiaan ne nyt soit eteenpäin ja rahaa jää Virossa. Ei mitenkin Suomi kirppis
 
vierailija
Lähetin rekkiin paketin vaatteita ja tarjoukseksi sain 0 e. Vaatteistani vain yksi olisi hyväksytty siitä huolimatta, että mukana oli paljon todella laadukkaita vaatteita hyväksytyiltä brändeiltä. Suurin osa vaatteista oli hylätty todella mitättömin syin. Esimerkiksi yhdessä syynä oli kellastuminen niskassa vaikka mielestäni paita oli takaisin tullessakin ihan vitivalkoinen. Törkeyden huippu oli, kun yksi paita oli hylätty ja siitä huolimatta se olisi mennyt Rekillä myyntiin. Todella tarkkaan tutkimalla löysin paidan niskassa olevista nauhoista sauman purkaantuneen alle puolen sentin verran ja tässä paidassa oli laitettu hintalappu jo valmiiksi paikalle. Paitani olisi siis myyty, vaikka minulle olisi väitetty, että kyseinen tuote meni hylkyyn. Maksoin kuitenkin sitten reilun 15 euron maksun, jotta sain tuotteeni takaisin eikä paitani tai muutkaan tuotteeni päätyneet myyntiin, niin että minä en olisi saanut niistä senttiäkään ja Rekki olisi tienannut niillä.
 
vierailija
Lähetin rekkiin paketin vaatteita ja tarjoukseksi sain 0 e. Vaatteistani vain yksi olisi hyväksytty siitä huolimatta, että mukana oli paljon todella laadukkaita vaatteita hyväksytyiltä brändeiltä. Suurin osa vaatteista oli hylätty todella mitättömin syin. Esimerkiksi yhdessä syynä oli kellastuminen niskassa vaikka mielestäni paita oli takaisin tullessakin ihan vitivalkoinen. Törkeyden huippu oli, kun yksi paita oli hylätty ja siitä huolimatta se olisi mennyt Rekillä myyntiin. Todella tarkkaan tutkimalla löysin paidan niskassa olevista nauhoista sauman purkaantuneen alle puolen sentin verran ja tässä paidassa oli laitettu hintalappu jo valmiiksi paikalle. Paitani olisi siis myyty, vaikka minulle olisi väitetty, että kyseinen tuote meni hylkyyn. Maksoin kuitenkin sitten reilun 15 euron maksun, jotta sain tuotteeni takaisin eikä paitani tai muutkaan tuotteeni päätyneet myyntiin, niin että minä en olisi saanut niistä senttiäkään ja Rekki olisi tienannut niillä.
Mikä tää Rekki on?
 
Pettjnut
Jotenki ärsyttää vähänkäytetty.fi:n uudistus. Eli jokaisesta myyntiin liittämästään tuotteesta joutuu maksamaan vielä 0.95 €/tuote. Ja tuon joutuu maksamaan vaikka yhtäkään tuotetta ei menisi kaupaksi. Ymmärrän kyllä että tällä varmaan yritetään karsia sitä että ihmiset laittaa myytävien tuotteiden mukaan ihan silkkaa roskaa myyntiin ja tuon ansiosta ne jää pois. Mutta enää ei myöskään kannata myydä hyväkuntoisia perus marketti vaatteita joita itse olen paljon myynyt. Olen hinnoitellut ne niin että esim 3 kpl housuja ja hinnaksi 1 €. Jolloin toute on sivuilla myynnissä hintaan 3.90. Näin ne on hyvin mennyt kaupaksi. Mutta nyt itselle jäisi käteen 5 centtiä. Ei siis mitään järkeä. Oman kokemuksen mukaan liian isot paketit ei mene kaupaksi.

Aikuisten vaatteet tuolla on mennyt aina itselläni huonosti kaupaksi. En tiedä johtuuko siitä että olen kokoa xs.

Olenkin nyt päättänyt siirtyä myymään zadaassa omat vaatteeni. Jotakin lasten ulkovaatteita olen sinne myös laittanut kokeeksi. Ja ehkä voisi pari lasten merkkivaatetta kokeilla myydä siellä. Marketti vaatteet taitaa olla parasta heittää vaatekeräykseen jatkossa.


Jos joku haluaa tuota zadaata kokeilla niin saa ilmaisen toimituksen tilaukseensa koodilla KR7319

Jos käytät koodia myös minä saan ilmaisen toimituksen jos tilaan jotakin zadaasta. Koodi syötetään omista tiedoista asetusten alta painamalla lisää promokoodi.
 

Yhteistyössä