Mä käytän ja paljon, sopii erikoisesti kanaruokiin!Siksi etten käytä. Laita jotain hyviä mausteita jne, niin saat yläpeukkkua.
Mä käytän ja paljon, sopii erikoisesti kanaruokiin!Siksi etten käytä. Laita jotain hyviä mausteita jne, niin saat yläpeukkkua.
Ketsuppi, aromisuola ja jaloviina?Siksi etten käytä. Laita jotain hyviä mausteita jne, niin saat yläpeukkkua.
I rest my case. Ei tunnu haittaavan epänormaalit "talvet" ihmisiä.Samoin. Lunta pitää olla mutta ei nyt mitään metrin kinosta. Ja raikas pikku pakkanen.
Lennoxin täti se osaa laulaa, kuuntelin tätä ennen kun menin saunaan tänään:Sitä ei voi aina ymmärtää. Mutta ota tästä musiikkia ilahduttamaan
Mutta ei suomalaiseen ruokaan,Mä käytän ja paljon, sopii erikoisesti kanaruokiin!
ketsuppiKetsuppi, aromisuola ja jaloviina?
Kana = Perussuomalainen lintu = Suomalainen ruoka...nomnomnomnom!!Mutta ei suomalaiseen ruokaan,
Mä ainakin tykkään! Tungin kumpaakin pitsaan. Eikun siis pizzaan kun kerran Lunatic on paikalla.Miks chili ja jalapeno sai alapeukun??
En syö kanaruokia, selittää varmaan tämän puutteen makuaisteissani.Mä käytän ja paljon, sopii erikoisesti kanaruokiin!
Riippuu siitä mitä on kanan kanssa. Sen kanssa voi olla riisiä tai nuudelia. (Ei pikanuudelia.)Kana = Perussuomalainen lintu = Suomalainen ruoka...nomnomnomnom!!
Lihaa?En syö kanaruokia, selittää varmaan tämän puutteen makuaisteissani.
Näin on.Lennoxin täti se osaa laulaa, kuuntelin tätä ennen kun menin saunaan tänään:
Hyvä, en ole ihan yksin tuota antimausteista vastaanMä ainakin tykkään! Tungin kumpaakin pitsaan. Eikun siis pizzaan kun kerran Lunatic on paikalla.
Jos on jallua niin ei siinä mitään muuta tarvita.Ketsuppi, aromisuola ja jaloviina?
Sie olet aivan mahotonEn syö kanaruokia, selittää varmaan tämän puutteen makuaisteissani.
Tai kunnon kanasalaatti, sopii myös sämpylän väliin salaatin ja tomaatin kanssa+mausteitten (kuten esim chili)Riippuu siitä mitä on kanan kanssa. Sen kanssa voi olla riisiä tai nuudelia. (Ei pikanuudelia.)
Tulipa susta yhtäkkiä kova syömään.Tai kunnon kanasalaatti, sopii myös sämpylän väliin salaatin ja tomaatin kanssa+mausteitten (kuten esim chili)
Ite oot.Sie olet aivan mahoton
Ai liha ei kelpaa?Kalaa.
Nirsoille vaihtoehto.Jos on jallua niin ei siinä mitään muuta tarvita.
Mustista oliiveista joka sopii myös pizzaan kuten myös ananas sopii.Kai oliiveista tykkää kaikki?
Ja ananas ei sovi pizzaan, eik tämä ole ihan selvä ja jo sovittu asia?
Hei hallooooo noi oli vaihtoehtojaaaa, mä nyt noita kaikkia kerralla söis!!! Mee nukkumaan mokoma känkkäränkkä!Tulipa susta yhtäkkiä kova syömään.