Heräsi jonkin aikaa sitten. Huonosti nukuttu yö takana.No jo oli aikakin että heräsitte
Täällä on -12+jotain astetta pakkasta
Emmäkään kauheen hyvin nukkunut, 3-4x heräsin ja aina oli peitto lentänyt lattialle.Heräsi jonkin aikaa sitten. Huonosti nukuttu yö takana.
Onks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.Mä köhisin puoli yötä. Mutta menikö se täysikuu jo? Oispa päässyt kahdesta kärpäsestä yhdellä iskulla jos meni.
Mä valvon kolme täyttäkuuta edeltävää yötä. Sit kun kuu on pyöreä ja upea, uni maittaa jo. Mieluusti valvoisin silloinkin ja ihastelisn sitä ulkona.Onks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.
Mä olen nukkuessakin rauhallinen. Peitto ei tipu pois. On koko ajan mun päällä.Emmäkään kauheen hyvin nukkunut, 3-4x heräsin ja aina oli peitto lentänyt lattialle.
Mä en ole kiinnittänyt huomiota nukkumiseen. Muutenkin herään öisin monta kertaa.Mä valvon kolme täyttäkuuta edeltävää yötä. Sit kun kuu on pyöreä ja upea, uni maittaa jo. Mieluusti valvoisin silloinkin ja ihastelisn sitä ulkona.
Sulle lauloi serenaadia siellä ja sää vaan käänsit kylkee ja jatkoit unia...miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu hei kuule??Mä olen nukkuessakin rauhallinen. Peitto ei tipu pois. On koko ajan mun päällä.
Ensin uni ei meinannut tulla. Melkein puoli kaks joku jätkä lauloi ekan kerroksen parvekkeen alla. Myöhemmin heräsin taas ja taas.
Meillä kans outoja kissojen höpinöitä ja Hertta joskus unissaan miukuuKissa höpöttää yksinään jotain, mitä lie jurnuttaa omiaan....ja mä juon kuumaa kahvia
En kääntänyt kylkeä. Nousin ylös. Kysäsin teiniltä mitä hittoa. Meni aikaa ennen kuin nukahdin uudestaan.Sulle lauloi serenaadia siellä ja sää vaan käänsit kylkee ja jatkoit unia...miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu hei kuule??
http://www.ylakuu.com/suomi/sisluet.htmOnks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.
Mä haluaisin tällaisen kisun.https://aurorasavannahs.weebly.com/
Mä haluaisin tällasen kissan vielä joku kaunis päivä
Korjaan, pelkkä SE riittää. Piti muuten katsoa vielä uudelleen tuo:http://www.ylakuu.com/suomi/sisluet.htm
Uudenkuun aikaan sama asia, vaikkei moni tiedä sitä, koska kse kuu ei näy.
Noi on ihania kanssa ja sitten ragdollit ja norjalaiset metsäkissat...ja ja vaikka mitkä kaikki rodutMä haluaisin tällaisen kisun.
Kaikki ovat ihunia.Noi on ihania kanssa ja sitten ragdollit ja norjalaiset metsäkissat...ja ja vaikka mitkä kaikki rodut