Punatukkainen Peppi kainalosta?Nyt on kannullinen teetä ja sitruunaa. Sohva näyttää houkuttelevalta. Shitin kosto alkaa telkkarista.
Puuttuuko jotain?
Punatukkainen Peppi kainalosta?Nyt on kannullinen teetä ja sitruunaa. Sohva näyttää houkuttelevalta. Shitin kosto alkaa telkkarista.
Puuttuuko jotain?
Semmoinen nyt puuttuu jroonisesti.Punatukkainen Peppi kainalosta?
Hae naapurin rouvan ''lelu'' ja laita siihen lamppu päähän, näin sulla on valomiekkaSemmoinen nyt puuttuu jroonisesti.
Ajattelin jotain leffaan liittyen.
Sädepistooli, valomiekka tai edes laserosoitin vois olla kova juttu katsoessa tähtisotaa?
Jos katsoo tähtien sotaa nin luultavasti punatukka ei tule lähellekään.Semmoinen nyt puuttuu jroonisesti.
Ajattelin jotain leffaan liittyen.
Sädepistooli, valomiekka tai edes laserosoitin vois olla kova juttu katsoessa tähtisotaa?
Minkäs värinen tukka sillon menee lähelle?Jos katsoo tähtien sotaa nin luultavasti punatukka ei tule lähellekään.
Kyllä la illat on nykysin ankeita,ulos ei viitti ja jaksa lähteä,ei varsinkaan näin kylmällä eikä töllöttimestäkään tule mitään.Huoh.
Ootko varma? Mä tykkään kattoa sitä.Jos katsoo tähtien sotaa nin luultavasti punatukka ei tule lähellekään.
BrunetteMinkäs värinen tukka sillon menee lähelle?
Niin on. Siksi käyn välillä naapurissa.Kyllä la illat on nykysin ankeita,ulos ei viitti ja jaksa lähteä,ei varsinkaan näin kylmällä eikä töllöttimestäkään tule mitään.Huoh.
Ei mulla oo naapureita joita mennä panemaan.Niin on. Siksi käyn välillä naapurissa.
Tekis kanssa mieli käydä tuossa naapurissa. Oikein nätti neito siiihen muutti. Tai sit vaan käyn esittelemässä itseni ja haen ruohonleikkurin ja ajelen lunta ilman paitaaNiin on. Siksi käyn välillä naapurissa.
Mä olin 7v.Mitähän mä olin. Ehkä vajaa kymmenen kun tuli se ensimminen tähtiensota leffa suomeen. Suomensin (tais siis luin) pikkuveljelle ainakin ekat kaksi kertaa.
Se on nostalginen! Yksi parhaista. <3
Tekis kanssa mieli käydä tuossa naapurissa. Oikein nätti neito siiihen muutti. Tai sit vaan käyn esittelemässä itseni ja haen ruohonleikkurin ja ajelen lunta ilman paitaa
Harrry Potteri kirjat ja lehvatMitä vittua?
Mun kuontalo on nykyään ainakin melkis punainen ja tähtien sodat ja Harry Potterit ja Tarut soruksen herrasta pitää katsoa/ja/tai lukea ainakin kerran vuodessa.
Me ei oltu mitään rikkaita. Leffoissa ei käyty, eikä ollut rahaa siihen beta-videosoittimeen eli ehkä se oli vähän myöhemmin kui mitä elokuva oli elokuvissa.Mä olin 7v.
Ei kai tarvi panna? Voi muuten hengailla yhdessä. Mä en oo mennyt seksin takia sinne.Ei mulla oo naapureita joita mennä panemaan.
Tätä mä vähän aavistelinkin..Tosta tulikin mieleen että oispa mulla vaaleet hiukset tai ihan mustat...Brunette
No eipä täällä sellasia hengailu kavereitakaan ole.Lähes kaikki naapurit asuu jonkun kanssa.Ei kai tarvi panna? Voi muuten hengailla yhdessä. Mä en oo mennyt seksin takia sinne.