Juuh,eipä sitä paljoo tommoselle ihmiselleMinkä minä voin jonkun mielikuvitukselle.
Juuh,eipä sitä paljoo tommoselle ihmiselleMinkä minä voin jonkun mielikuvitukselle.
Kummalta sie kysyt, multa vai aksulta?Onko sie
Ootko ihan varma. Pitää kropan kunnossa ja saa purkaa suurimmat agret.
sultaKummalta sie kysyt, multa vai aksulta?
Tus**,pill*,mirriLauantai illan tunnustus: Mä en koskaan käytä omastani tai ylipäätään siitä nimitystä p.....u....
t: siveellinen sipuli.
Tilanteen mukaanLauantai illan tunnustus: Mä en koskaan käytä omastani tai ylipäätään siitä nimitystä p.....u....
t: siveellinen sipuli.
Nii no joo ja juu *nyökyttelee pontevasti ja yrittää keksiä hyvää perustelua* siis voihan sitä muutenkin ragensa purkaa kuin luistelemalla...se on niin tylsän näköstä ja sitä paitsi, mähän oikeestaan provosoin sua...<----Lue toi pikkuräntillä kirjotettu huo-lel-la!!sulta
Mun yks tuttu kutsuu omaansa nimellä ''nuppu''Tilanteen mukaan
Mun yks tuttu kutsuu omaansa nimellä ''nuppu''
Mun yks tuttu kutsuu omaansa nimellä ''nuppu''
Tuosta tulee mieleen kullannuppu ja siitä taas jotakin muuta.Mun yks tuttu kutsuu omaansa nimellä ''nuppu''
Niin ja mun mielestä toi on koiran tai kissan tai kanin nimi..Tuosta tulee mieleen kullannuppu ja siitä taas jotakin muuta.
Iltaa. HupsIltaa unohdin aamupäivällä pestyt pyykit koneeseen asioille lähtiessä. Palasin juuri ja löysin ne
Mun paidan alle ei ainakaan kylmiä käsiä laitetaKädet on taas kylmät. Eikä voi laittaa kättä jonkun paidan alle.
En mä haluukkaan. Siihen voi käyttää miestä.Mun paidan alle ei ainakaan kylmiä käsiä laiteta
Eikä voiEn mä haluukkaan. Siihen voi käyttää miestä.
Mä oon ennenkin tehnyt niin.Eikä voi
Sinä kun olet Asimovin ystävä niin onko Aldissin Helliconia tuttu?Hirvee väsymys. Meen keittämään kahvia. Sitten voin nukahtaa kuppi kädessä sohvalle.
Mulle vai? No etkähän ole tehenyMä oon ennenkin tehnyt niin.
Kunhan ei laita pöksyihin kylmiä käsiäEn mä haluukkaan. Siihen voi käyttää miestä.
Junassa pikkupojan käsiä paleli niin vastapäätä istuva neitokainen otti ne reisiensä väliin lämpeämään.Mä oon ennenkin tehnyt niin.