Mikä?On jo suussa
Mikä?On jo suussa
En mä viitti kattella kun miljonäärit tappelee yhdestä kiekosta tai pallosta.Kato jääkiekkoa saatana
Kova vai löysä ?Muna tulossa
Olisit eilen tullu syömään niit hampurilaisia.Tekasisko lihiksen nakilla. Tuli nälkä.
Jääkiekko pitäis kieltää lailla.Kato jääkiekkoa saatana
Ei oo nälkäkään kun söin riisiä, chilikana-kasvissörsselilläOlisit eilen tullu syömään niit hampurilaisia.
Ellu muuten ei saa tätä soppaa edes maistaa jos mun suuni suuntaan ei pikaisesti ala lennellä sitä salmiakkia.
Eipäs kysellä henkilökohtasiaKova vai löysä ?
Vai ehkä paistettu ?
Ai ajattelin vaan että keititkö munan,oliko se löysä vai kova vai paistoitko senEipäs kysellä henkilökohtasia
Missä sua nyt kiusataan??Joku vihaa mua aika paljon kun jaksaa yrittää kiusata. En ymmärrä miksi vihaa mua. Täällä plussalla.
Kummaa touhua kyllä aikuisilta,että pittää kiusata.Joku vihaa mua aika paljon kun jaksaa yrittää kiusata. En ymmärrä miksi vihaa mua. Täällä plussalla.
Sopiva oli,helposti nieltäväAi ajattelin vaan että keititkö munan,oliko se löysä vai kova vai paistoitko sen
PilluketjussaMissä sua nyt kiusataan??
Joo näinkin..ollaan samassa veneessä, siis kiusaamisen suhteen.Pilluketjussa
Minkä minä voin jonkun mielikuvitukselle.Kummaa touhua kyllä aikuisilta,että pittää kiusata.
En ymmärrä tommosta enkä ymmärrä syytä vihaan.
Se alkoi tietyn tapahtuman jälkeen.Joo näinkin..ollaan samassa veneessä, siis kiusaamisen suhteen.
Ootko ihan varma. Pitää kropan kunnossa ja saa purkaa suurimmat agret.Jääkiekko pitäis kieltää lailla.
Sopiva oli,helposti nieltävä
Minkä tapahtuman? Nyt mä putosin veneestäSe alkoi tietyn tapahtuman jälkeen.
Lauantai illan tunnustus: Mä en koskaan käytä omastani tai ylipäätään siitä nimitystä p.....u....
t: siveellinen sipuli.