Fantzu
Nih, söin voileivän ensiavuksi.Pöh sun syömiset tai siis syömättömyys
Syömään siitä ja äkkiä tai kohta oot lattiassa
Nih, söin voileivän ensiavuksi.Pöh sun syömiset tai siis syömättömyys
Syömään siitä ja äkkiä tai kohta oot lattiassa
Ettäkö...niinku mitenkäkö?! Ihan pihalle menin..onko se toinen naapuri sitten joku japakiin..ulkomaalainen? Vai et oikeesti tarviikaan nauloja?Se riippuu siitä kenen oven taakse menen.
On kai.
En tiiä..eiks kaikenlaiset käsityöt ole heiltä juurikin kielletty?
HyväNih, söin voileivän ensiavuksi.
niinpätietennii...Erittäin helpostihan minä sellaset saan tohon hei kuule mahtumaan!!! Eikä ees tunnu missään!!
Riippuu vissiin mitä käsitöitä
En tiiä..eiks kaikenlaiset käsityöt ole heiltä juurikin kielletty?
Ei ole japakiinalainen. Se tyyppi tarjoaa mulle melkein mitä vaan.Ettäkö...niinku mitenkäkö?! Ihan pihalle menin..onko se toinen naapuri sitten joku japakiin..ulkomaalainen? Vai et oikeesti tarviikaan nauloja?
Tai että tarviit nauloja mutta kun kysyt naulojen perään niin sanotkin että..noemmäänytiiämitäsäsanotmuttavarmaanjotainepänauloistapuhutkuitennii?
Ota teistä nyt mitn selkoa, hmpfh
Eikäkö ne panee hunajaa ja hjuvaa viiniäEikö ne tee joitakin käsitöitä?
okÄsken iski nälkä ja huono olo, joten söin vähän.
Mun näkö alkaa heittää aika pahasti. Luin tuosta että hyvää joulua.Erittäin hyvää päivää vaan kaikille
Viikonloppuja sinnekin!Moikkelis kukkuu muru.
Ihanaa viikonloppua.
Täällä on myös lunta satanut.
Onneksi loppui kuin tilauksesta kun lähdin kävelemään.
Valamon luostarissa ainakin tehhään ja myydään viinejä,kynttilöitä ja matkamuistojaEikäkö ne panee hunajaa ja hjuvaa viiniä
Pikkuset iltahömpsiäiset kun ottaa niin jo on kumma jos ei makuishissha shimaisisssha nukhuta oikeen hyväshtih*hik!*...
Olettaisin siis. Mitäänhän en tiedä.
??!!Ei ole japakiinalainen. Se tyyppi tarjoaa mulle melkein mitä vaan.
Nih, söin voileivän ensiavuksi.
Älä saatana!Viina on saatanasta
Tislaamosta kait se yleensä mutta mä en niin tarkkaan kyllä sun juomistas tiiäViina on saatanasta
Viini ei,johan Jeesuskin teki vedestä viiniä ja sitä hörppivät.Viina on saatanasta
Se on nyt päissään. Laukoo mitä sattuu.Tislaamosta kait se yleensä mutta mä en niin tarkkaan kyllä sun juomistas tiiä
Tislaamosta kait se yleensä mutta mä en niin tarkkaan kyllä sun juomistas tiiä
Jopa luvannut auttaa mua siivoamisessa.??!!
*ufopääkkönen*
Kansantanhujakinko?!
..no jos niistäki tykkää niin plimplom vaan*kohauttelee olkapäitään*