Fantzu
Äkkiä kauppaan.Kahvi on loppu
Äkkiä kauppaan.Kahvi on loppu
Harmi,mulla on monta kahvipakettiaKahvi on loppu
Harmi,mulla on monta kahvipakettia
Käy ostamassa
Enkä laita mie juon kahvit ite ! " näyttää kieltä "Laita osoite, niin tulen
Onks teillä ongelmia HBO Nordic kanssa tänään ? Siis on teillä kellään ?
On hyviä ohjelmia.Onko siellä hyviä ohjelmia?
on ja on.Onks teillä ongelmia HBO Nordic kanssa tänään ? Siis on teillä kellään ?
Ok,niinpä täälläkinon ja on.
Äkkiä kauppaan.
Taasen jäin kiinni.
Sä tunnet mun baritoni äänen.
Niinkö?
Sellasia ne miehet on, leikkivät tunteilla ja hyväksikäyttävät, sitten heittävät menemään. Toivottavasti opit jotain.Hohhoijaa ja hyvästi yöunet...tästä tule taas yhtään mittää..
Tämä on taas niitä elämän tähtihetkiä kun tekis muutenki mieli ottaa ja pakata reppu ja jättää ihan kaikki taakseen ja todeta vaan kaikille jotka satuttaa, että pitäkää tunkkinne sitten!
eiku nythän on uudenkuun aika ja sen vaikutus on sama kuin täydenkuun ajalla. Hän ei sitä vaan halua tietää. Mut varmaan tiedät paremmin niistä miehistä?Sellasia ne miehet on, leikkivät tunteilla ja hyväksikäyttävät, sitten heittävät menemään. Toivottavasti opit jotain.
HalausHohhoijaa ja hyvästi yöunet...tästä tule taas yhtään mittää..
Tämä on taas niitä elämän tähtihetkiä kun tekis muutenki mieli ottaa ja pakata reppu ja jättää ihan kaikki taakseen ja todeta vaan kaikille jotka satuttaa, että pitäkää tunkkinne sitten!
Ihan pakko oli sun päästä ilkkumaan ja veetuilemaanSellasia ne miehet on, leikkivät tunteilla ja hyväksikäyttävät, sitten heittävät menemään. Toivottavasti opit jotain.
No sinunko mielestä miehistä ei ole harmia?Ihan pakko oli sun päästä ilkkumaan ja veetuilemaan