vierailija
Salaattikastikkeet, en käytä teollisia kun ei sovi.Eikö moni kasvis aiheuta turvotusta? Tai muu ruoka.
Salaattikastikkeet, en käytä teollisia kun ei sovi.Eikö moni kasvis aiheuta turvotusta? Tai muu ruoka.
Riippuu ihan mitä käyttää, en itse ole vielä kertaakaan törmännyt salaattikastikkeeseen mikä turvottaa.Salaattikastikkeet, en käytä teollisia kun ei sovi.
En tänään. Huomenna varaan ajan lääjärille. Keliakia ja laktoosi on tarkastettu. Olen kokeillut foodmap ruokavaliota.
Hyhhttp://www.iltalehti.fi/politiikka/201801132200666682_pi.shtml
Ajatella, jos noi pyöris ajankuluksi kans täällä
En katso kenenkään suolia nyt. Ole varovainen noiden kanssa. Täällä voi olla herkkiä ihmisiä noiden kuvien suhteen. Mua ei hetkauta.youtube]mDIwcsVtY-k[/
Eikun se turvotus voi johtua megacolonista. Yleensä kehittyy nopeasti eikä mahda mitään jos ei mene ajoissa. Se voi mennä kuolioon eikä silloin mitään J-pusseja ehdi tekemään, kun on pakko poistaa.En katso kenenkään suolia nyt. Ole varovainen noiden kanssa. Täällä voi olla herkkiä ihmisiä noiden kuvien suhteen. Mua ei hetkauta.
Kuinka monta vuotta kestää että sellainen tulee?Eikun se turvotus voi johtua megacolonista. Yleensä kehittyy nopeasti eikä mahda mitään jos ei mene ajoissa. Se voi mennä kuolioon eikä silloin mitään J-pusseja ehdi tekemään, kun on pakko poistaa.
Systeemi rakentuu siihen eikä kukaan sano mitä syödä tai juoda. Fosfaattiahan niissä JUOMISSA on kans ja tietysti turvottaa.
Muutamassa tunnissa. Miten voit saada sen sisään, kun on pakko avata?Kuinka monta vuotta kestää että sellainen tulee?
Turvotus on ollut monta vuotta joten..?Muutamassa tunnissa. Miten voit saada sen sisään, kun on pakko avata?
Oliko se Hesen hamppari? En ole koskaan maistanut edes. Possunliha täytyy olla luomua, muuten haiseekin pahalle, kun laittaa ruoaksi.Turvotus on ollut monta vuotta joten..?
Pizzeriasta. Luomuruoka on kallista. Menen vararikkoon jos ostan vain luomua.Oliko se Hesen hamppari? En ole koskaan maistanut edes. Possunliha täytyy olla luomua, muuten haiseekin pahalle, kun laittaa ruoaksi.
Pizzeriasta. Luomuruoka on kallista. Menen vararikkoon jos ostan vain luomua.
Juu, kui?Vaihdoit keskustelukuvakkeen
Oot turkulainen alunperinJuu, kui?
Juu, kui?
Helsinkiläinen Joku on veikannut mua savolaiseksi.Oot turkulainen alunperin
http://www.dailymail.co.uk/health/article-3226415/Man-11lb-stool-surgically-removed-megacolon-suffering-constipation-stomach-pain-10-YEARS.htmlKuinka monta vuotta kestää että sellainen tulee?
Rättis valehteli, eikä valehtelioista kannata tykätä. Mun kommentti se oli.Kerroin vain havainnostani
En ymmärrä, mut voihan siinä pizzerian tekemässä olla karrageeniakin?
Mitä rättis valehteli?Rättis valehteli, eikä valehtelioista kannata tykätä. Mun kommentti se oli.
Nyt tipahti korkeelta
Rättis valehteli, eikä valehtelioista kannata tykätä. Mun kommentti se oli.
Nyt tipahti korkeelta
Mie olen ihastunu sinnuunMie en valhehtele koskaan.