No kun.. Oo hiljaa tai lähen lokkeilemaan. Yläpuolella on hyvää naposteltavaa.Taas...
No kun.. Oo hiljaa tai lähen lokkeilemaan. Yläpuolella on hyvää naposteltavaa.
Nii nii...makkarankakkaraa taas aattelet vaan ja aiemmin jaoit kisun kanssa gattiomenankin ja jätit minut ilman.No kun.. Oo hiljaa tai lähen lokkeilemaan. Yläpuolella on hyvää naposteltavaa.
Nyt syömään hyvä nainenMakkarasta tuli mieleeni etten ole syönyt ruokaa tänään
Haluatko appelsiinin?Nii nii...makkarankakkaraa taas aattelet vaan ja aiemmin jaoit kisun kanssa gattiomenankin ja jätit minut ilman.
Enkä minä.Makkarasta tuli mieleeni etten ole syönyt ruokaa tänään
Ei jaksais oikein tehää mitään kun ei oikein mitään tee mielikään.Ehkä paistan munasen.Kummaltakin puolelta.Nyt syömään hyvä nainen
Miks sen pitää syödä just hyvä nainen?Nyt syömään hyvä nainen
Joo. Mieluiten vaikka Paula.Miks sen pitää syödä just hyvä nainen?
Mun haave on ollut monta vuotta tää: Syödä jossain merenrantahotellin parvekkeella aamupalaks groissanttia, appelsiineista puristettua mehua ja tuoreita mansikoita. Vähänkö ois fantsuu sellanen!Haluatko appelsiinin?
Kunhan jotain ees syöt,munaa leipää,hedelmiäEi jaksais oikein tehää mitään kun ei oikein mitään tee mielikään.Ehkä paistan munasen.Kummaltakin puolelta.
Kummaltakin puolelta.Ei jaksais oikein tehää mitään kun ei oikein mitään tee mielikään.Ehkä paistan munasen.Kummaltakin puolelta.
Paha olis tietysti pahan makuista ja sitkeetäMiks sen pitää syödä just hyvä nainen?
Sama haave.Mun haave on ollut monta vuotta tää: Syödä jossain merenrantahotellin parvekkeella aamupalaks groissanttia, appelsiineista puristettua mehua ja tuoreita mansikoita. Vähänkö ois fantsuu sellanen!
Syö jotain ennen ku pyörytEnkä minä.
Tietenkin kummaltakin puolen!Kummaltakin puolelta.
Ei haittaa. Makaan sängyssä. Nyt mieli maassa että en jaksa kokata.Syö jotain ennen ku pyöryt
NöyyTietenkin kummaltakin puolen!
Halaus. Onko sulla vaikka voileipätarpeet,hedelmiä,pähkinöitä ?Ei haittaa. Makaan sängyssä. Nyt mieli maassa että en jaksa kokata.
Niihän se luki mullakin jo..että mansikoita. Ekkönää nää vai ekkönää nää?Sama haave. Lisäksi mansikoita.
On voileipää ja hetelmää.Halaus. Onko sulla vaikka voileipätarpeet,hedelmiä,pähkinöitä ?
Jotain mitä vaan heittää suuhun.