Tjah, sitä elellään vaarallisestiNiin on ja mies antoi sen.
En haukannut.
Tjah, sitä elellään vaarallisestiNiin on ja mies antoi sen.
En haukannut.
Päiväkahvit on jo juotu mutta ehkä sitä vois juua lisääMoikka!
Otetaas kahavia... Tai mä ainakin otan, jos vaikka sais korvienvälitoiminnan heräämään...melko optimistinen olen kyllä tähän aikaan päivästä
Juuh, sain mukaan myös olutta ja pizzaa. Aattele mitä kaikkea myrkkyä noissa on.Tjah, sitä elellään vaarallisesti
Kerropa minkä makunen sitten oli. Oliko semmonen että pistää kielen tötterölleen ...Se nököttää vielä jääkaapissa.
On siinä siemeniä.
Kerron, en ole minäkään. Otakko puolikkaan?Kerropa minkä makunen sitten oli. Oliko semmonen että pistää kielen tötterölleen ...
Mä en oo semmosta etes maistanna
Ei voi! Mä ainakaan, kyllä tää kupillinen riittää kun onkin semmosta petroolitakuuta että herättää kohta huonekalutkin henkiinPäiväkahvit on jo juotu mutta ehkä sitä vois juua lisää
Nainen! Varo nyt vähän...mies antaa hetelmää ja kalijaa ja pits..pizzaakin niin...Juuh, sain mukaan myös olutta ja pizzaa. Aattele mitä kaikkea myrkkyä noissa on.
Hapanimelä maku,hyviä on.Kerron, en ole minäkään. Otakko puolikkaan?
Hienon värisethän noi siemenet onOn siinä siemeniä.
Omenassa vai miehessä?On siinä siemeniä.
Voisinpa ottaakin, kiitos*niiataniksauttaa*Kerron, en ole minäkään. Otakko puolikkaan?
Viinirypäleitä, cashew pähkinöitä, jatkaa listaa..Nainen! Varo nyt vähän...mies antaa hetelmää ja kalijaa ja pits..pizzaakin niin...
Juonii kuitenkin taatusti jotakin
MolemmissaOmenassa vai miehessä?
Päivänselvä juttu.Viinirypäleitä, cashew pähkinöitä, jatkaa listaa..
En usko. On mua nuorempi. Pyörittää useampaa naista.Päivänselvä juttu.
Mies on rakastunut.
Viinirypäleitä, cashew pähkinöitä, jatkaa listaa..
Parempi tuokii kuin joutua ite menemään kaapille kun mies ei älyä kysyä onko nälkä.
...mikä tauti siellä on menossa...
Anteeks
No ei kait toinen tajuu että sulla nälkä vois olla kun sua ahmii silmillään...Parempi tuokii kuin joutua ite menemään kaapille kun mies ei älyä kysyä onko nälkä.
Niin on,siks mä aina delegoin sen miehelle. Mulla on korkeenpaikan kammo,enkä tykkää nousta ees korkeelle jakkaralle,jos ei oo pakkoJaahas...ulko-ovi taas kuin holvitalli... Yks kikattaja lähti hiihtämään, toi yks tuli samalla kotio juoksuiltaan luolamiehenä (eli mennään taas pelkillä vokaaleilla...öööö) ja sitten toi yks taitaa kasvattaa juuret huoneensa kauimpaiseen nurkkaan mökörölliolossaan...
Ja ulkona ja hämärtyy ja mulla on päivän hommelit vielä vaiheessa - joulua oon häätäny hirveellä tohinalla mäelle - ja uloski pitäs munkin päästä jajajaja...
Verhojen vaihtaminen on muuten ihan syvältä. En tykkää yhtään keikkumisesta ja huojumisesta. Ettäs tiiät.
Mun pitäs vaihtaa lakanat. Helppo homma. Nyt pystyn tekemään sen. Ei ole enää niin kovia kipuja.Jaahas...ulko-ovi taas kuin holvitalli... Yks kikattaja lähti hiihtämään, toi yks tuli samalla kotio juoksuiltaan luolamiehenä (eli mennään taas pelkillä vokaaleilla...öööö) ja sitten toi yks taitaa kasvattaa juuret huoneensa kauimpaiseen nurkkaan mökörölliolossaan...
Ja ulkona ja hämärtyy ja mulla on päivän hommelit vielä vaiheessa - joulua oon häätäny hirveellä tohinalla mäelle - ja uloski pitäs munkin päästä jajajaja...
Verhojen vaihtaminen on muuten ihan syvältä. En tykkää yhtään keikkumisesta ja huojumisesta. Ettäs tiiät.
Ei kun yks toinen kaveri on sellainen.No ei kait toinen tajuu että sulla nälkä vois olla kun sua ahmii silmillään...
Ei mulla tässä muuta ongelmaa oo kuin tuo riivatun jakkara. Mä en näemmä tykkääkään enää nousta seisomaan sille.Niin on,siks mä aina delegoin sen miehelle. Mulla on korkeenpaikan kammo,enkä tykkää nousta ees korkeelle jakkaralle,jos ei oo pakko