Arvostan rehellisyyttäsi, ja osanottoni siitä ettet kykene näkemään asioita avarammin. Tosiasioiden kieltämisessä itseltäsi ja muilta olet maailmanluokan mestariMaailma on täynnä asioita joista kaltaiseni pieni mies ei ymmärrä mitään.
Huomenta.Huomenia!
Meinasi unohtua.Löysin salamimakkarasta aineksia mahakipuun, kouristuksiin:
E316 on tehty maissista ja sitä on kyllä monissa muissakin makkaroissa. Toisissa oli myös soijaproteiinivalmistetta, joten ei ihme, jos sairastuu pahasti. Maistoin vähän pizzaa, missä oli salamia ja pienikin määrä sai mahan kipeeksi. Mut nytpä tiedän. Vegetarianasta ei mahakipua tule, kun pyytää herkkusieneien tilalle ananasta tai oliivia. Askorbiinihappo on myös tehty maissista, joten se on huono vaihtoehto noille. Linkin takana on pelkästään pirkkatuotteet, missä on E316.
Täytyykin ostaa sitä lidlin salamia aina jatkossa ja lähettää sullekin yks pötkö.Meinasi unohtua.
Täytyykin ostaa sitä lidlin salamia aina jatkossa ja lähettää sullekin yks pötkö.
Taitaa kyseinen Rissanen olla sun missio? Ettet vaan ois pikkusen ihastunut hänen charmiinsa?en syö salamia. tuoko on teidän "missio"?
Tuleeko pitsaankin soijasuikaleita ja avokadoa?Herkkupäivä, lounaalla oli ranskalaisia,soijasuikaleita ja avokadoa. Nyt leffaherkkuna maustettuja soijasuikaleita,päällä tuorejuustoa ja juustoa,chilikastiketta ja avokadoa,mangosmoothie & illalla pizza
Ei tuu,on lidlin pakastepizzaTuleeko pitsaankin soijasuikaleita ja avokadoa?
Muuttiko se näköään?Mä sain kaverilta oudon hedelmän. Ensin näytti omenalta mutta ei olekaan.
Googletin, se on graniittiomena.Muuttiko se näköään?
Se on joko tomaatti tai peruna
Granaattiomena ?Mä sain kaverilta oudon hedelmän. Ensin näytti omenalta mutta ei olekaan.
*ufopääkkönen*Mä sain kaverilta oudon hedelmän. Ensin näytti omenalta mutta ei olekaan.
Auts!Googletin, se on graniittiomena.
Niin on ja mies antoi sen.*ufopääkkönen*
Se on se kielletty hedelmä
Haukkasitko?
Se nököttää vielä jääkaapissa.Auts!
Eihän hampaat menny?
Eikäkö tykkäsitkö?
Granaattiomenasta?