nouuu auts ouh " pyörtyy "Kuuleppas nyt, ihan tekosyiltä noi kuulostaa*tuuppaa kaisin painikehään* Nonii, oottelehan siellä sohvia
nouuu auts ouh " pyörtyy "Kuuleppas nyt, ihan tekosyiltä noi kuulostaa*tuuppaa kaisin painikehään* Nonii, oottelehan siellä sohvia
lopeta tupakointi.Himputtilainen. Röökit loppuu.
Pitääkö tästä ny oikeesti lähteä tallustamaan kaupalle?
Vai oliskohan naapurilla?
ookooJep,sama täällä.Hyiii,kuvassa kylmä kylppärini
Kysy naapurilta? Käyt aamulla kaupassa.Himputtilainen. Röökit loppuu.
Pitääkö tästä ny oikeesti lähteä tallustamaan kaupalle?
Vai oliskohan naapurilla?
*koppaa kii*nouuu auts ouh " pyörtyy "
Minä lopettaisin tupakoinnin?lopeta tupakointi.
Aakoo
Hyvä. Toivottavasti tupakka tekee tehtävänsä ja päästään susta eroon. Suvakismisi on sairasta.Minä lopettaisin tupakoinnin?
Raitis ilma on mulle liian kevyttä.
Puhu vain itsesi puolesta.Hyvä. Toivottavasti tupakka tekee tehtävänsä ja päästään susta eroon. Suvakismisi on sairasta.
Minä lopettaisin tupakoinnin?
Mutta siinäpä vasta hieno idea, niinpä minä teenkin!.
No kerro toki mitä hyvää tämä nykyään valloillaan oleva suvakismi on Suomelle tuonut?Puhu vain itsesi puolesta.
Toki mieluummin voisit mun puolesta olla ihan hiljaa.
Tais se yhteistyö sit kuitenkin loppua kun sitä olis eniten tarvittu, kun rouva on ex.Pukuhuoneen vihreä väri on kompromissi. Minä päätin maalin ja ex-rouvakulta värin. Yhteistyö on voimaa.
Miten mulla on semmoinen kutina, että naistyttöystäväni vääristelee sanojani jotenkin?
Tais se yhteistyö sit kuitenkin loppua kun sitä olis eniten tarvittu, kun rouva on ex.
Kyllä se loppui.Tais se yhteistyö sit kuitenkin loppua kun sitä olis eniten tarvittu, kun rouva on ex.
Kukaan halua painia.Painitaanko täällä vai ei ja tuleeko siitä kuvia tänne. Nukkumaankin pitäisi kohta mennä.
Kukaan halua painia.
En yhtään ihmettele että kyllästyi suvakismiisi. Kukapa tuollaista jaksaisi katsella.Kyllä se loppui.
Sitä kesti vuodesta -88 vuoteen -12
Mun puolesta olis voinu jatkua kunnes kuolo korjaa.
Kuvaa tilanteesta minäkin odottelen kieli pitkällä.Painitaanko täällä vai ei ja tuleeko siitä kuvia tänne. Nukkumaankin pitäisi kohta mennä.
Hahahahhaah.Ei se aiempaa yhteistyön voimaa kumoa.