aaaa houkotus on houkutus? Tällä hetkellä tekis mieli nukkua....nukuin kyllä bussissaKIN mutta se nyt on pelkkää torkahtelua...Enhä mie tiiä mikä sinnuu houkuttelee
aaaa houkotus on houkutus? Tällä hetkellä tekis mieli nukkua....nukuin kyllä bussissaKIN mutta se nyt on pelkkää torkahtelua...Enhä mie tiiä mikä sinnuu houkuttelee
Siellähän jäätyy!Mutapainia
KylppärissäSiellähän jäätyy!
Nyt ei painita.Siellähän jäätyy!
Parvekkeella
No eihän kyllä.Nyt painitaan.
Liian pieni kylppäri. Kaverin kanssa kylpylään mutakylpyyn.Kylppärissä
Softyn ja Ellun painiNyt painitaan.
Jooaaaa houkotus on houkutus? Tällä hetkellä tekis mieli nukkua....nukuin kyllä bussissaKIN mutta se nyt on pelkkää torkahtelua...
Ellun kanssa pitää olla hellä. Hän on niin pikkuinen. Mä olen isompi ja ilmeisesti voimakkaampi.Softyn ja Ellun paini
Ei kyllä ei Ellu nyt paini missään tapauksessa, on niin jäätävä ilma että pelottaa jo tavan suihkuun menokin.Softyn ja Ellun paini
Kannatan tätä ehdotustaEllun kanssa pitää olla hellä. Hän on niin pikkuinen. Mä olen isompi ja ilmeisesti voimakkaampi.
Biksut päälle Kais ja mennään me painimaan.
Kaisin kanssa sitten.Kannatan tätä ehdotusta
Ellun kanssa pitää olla hellä. Hän on niin pikkuinen. Mä olen isompi ja ilmeisesti voimakkaampi.
Biksut päälle ja menoksi.
Ei kyllä ei Ellu nyt paini missään tapauksessa, on niin jäätävä ilma että pelottaa jo tavan suihkuun menokin.
Noup,on kylmä,ei biksuja,koskee sormiin,ei voi painiaKannatan tätä ehdotusta
Ai, pitää etsiä joku muu painikaveri.Noup,on kylmä,ei biksuja,koskee sormiin,ei voi painia
Jep,sama täällä.Hyiii,kylmä kylppäriSuihkussa käyminen talvella on hyistä. Kylppäri on niin viileä.
En mä noita kuvia sen vuoksi laittanut miten pitäis olla.Iltaa. Kyllä tuollainen iso sauna ja iso pukuhuone olisi ihanat. Ilmaa riittäisi toisin kuin näissä pikkukopperoissa. Ja se tuoksu, mika on puulämmitteisssä saunassa.
Ja pesinpä uudestaan tänään saunan lattian. Sitten mittari seinään, kiulunja pefletit eli kohta sisustetaan. Kohta alkaa kelvata miehellekin, josta paljastui äärettömän mielenkiintoinen ilmiö. Muuten siivouksesta niin mielipiteitä, mutta sauna! Siinä on pilkuntarkka. Ollaan nyt yhdessä sitä siivottu
Tahtoo aitiopaikan katsomoon!Softyn ja Ellun paini
JepAi, pitää etsiä joku muu painikaveri.
Kuuleppas nyt, ihan tekosyiltä noi kuulostaa*tuuppaa kaisin painikehään* Nonii, oottelehan siellä sohviaNoup,on kylmä,ei biksuja,koskee sormiin,ei voi painia
Älä vaan ulos mene! Tuulee ja sataa lunta.Himputtilainen. Röökit loppuu.
Pitääkö tästä ny oikeesti lähteä tallustamaan kaupalle?
Vai oliskohan naapurilla?