vierailija
en aio enää olla valmiina puolustamaan heitä, kun ulkkarimiehet hyökkäävät heidön kimppuunsa. Naiset puolustakoot itse itseään minun puolestani niiltä omilta rakkailtaan.
Ymmärsit väärin. En minä jää uhrin asemaan, vaan luovun suojelijan asemastani. Olette omillanne, naiset.Tämä on toki provo, mutta kuitenkin sanon ettei suomalaisessa miehessä ole mitään vikaa, älkää nyt jää uhrin asemaan tässä typerässä maailmassa
Ulkkarithan ne tähänkin asti ovat täällä puolustaneet. Suomalaiset keskittyvät kuvaamaan kännykällä.Ymmärsit väärin. En minä jää uhrin asemaan, vaan luovun suojelijan asemastani. Olette omillanne, naiset.
Porsheja ja muun mailaisia miehiä. Ei kai tuohon muuta edes tarvitse todeta.No mikä ongelma on ollu muka tähän mennessä, mielenkiintoisissa ihmissuihteissa joissa kaikki natsaa. Olen seurustellut ja nussinut sekä kotimaisia että ulkomaiisia, yhtälaisia valitut ovat ihmisinä herkkuina, Herkku olen itsekin. Päädyin lopulta suomalaiseen, rakastuin itse ihmiseen. Kauhian iso elin, suoraan sanoen siihen ihastuin. Olin muun mailaiset nähnyt, en koskenut, niitä ne on ykkösenä esittelemässä kaikkien porshejen jälkeen.
Turustako puhut, jossaa ulkkarit ilmeisesti puolustivat ulkkaria toisilta ulkkareilta? Et ainakaan sen kauemmaksi historiaamme katsonut, tokko olisit sitä ymmärtänytkään.Ulkkarithan ne tähänkin asti ovat täällä puolustaneet. Suomalaiset keskittyvät kuvaamaan kännykällä.
Ei tarvi, eikä ol e tarvetta. Olen vain niin kännissä, enkä jaksais tätä auton pesua. Tullaan sanomaan asap, kun en jaksais hinkata.Porsheja ja muun mailaisia miehiä. Ei kai tuohon muuta edes tarvitse todeta.
Muistaakseni myös presidenttime totesi, että valtamedia käsitteli Turun tapahtumia vain tietyltä kantilta.Ulkkarithan ne tähänkin asti ovat täällä puolustaneet. Suomalaiset keskittyvät kuvaamaan kännykällä.
Ja tässä taas esimerkki naisesta, joka halventaa suomalaisia miehiä heti kun he eivät ole valmiita toimimaan hänen etujensa mukaisesti. Joku päivä voi vielä harmittaa nuo haukkumiset, kun olisitkin minun ja kaltaisteni avun tarpeessa.No eipä tollasta olematonta vässykkää haluiskaan itseensä suojelemaan,
Onneks on aitoja suomimiehiä <3
Luulen että hän sanoin noin koska sinä sanoit niin rumasti naisista. Ei kaikki naiset ole sitä mieltä mitä sinä sanoit.Ja tässä taas esimerkki naisesta, joka halventaa suomalaisia miehiä heti kun he eivät ole valmiita toimimaan hänen etujensa mukaisesti. Joku päivä voi vielä harmittaa nuo haukkumiset, kun olisitkin minun ja kaltaisteni avun tarpeessa.
Eikö hän just kehunut Suomi-miehiä siis aitoja sellaisiaJa tässä taas esimerkki naisesta, joka halventaa suomalaisia miehiä heti kun he eivät ole valmiita toimimaan hänen etujensa mukaisesti. Joku päivä voi vielä harmittaa nuo haukkumiset, kun olisitkin minun ja kaltaisteni avun tarpeessa.
Minunkin mielestä hän kehui suomalaisia miehiä.Eikö hän just kehunut Suomi-miehiä siis aitoja sellaisia