Suomalaiset naiset ovat haukkuneet kotimaisia miehiä ja kehuneet ulkomaiisa niin usein, että...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
en aio enää olla valmiina puolustamaan heitä, kun ulkkarimiehet hyökkäävät heidön kimppuunsa. Naiset puolustakoot itse itseään minun puolestani niiltä omilta rakkailtaan.
 
vierailija
En ole ihan varma, millaisissa tilanteissa ulkomaalaismiehet hyökkää naisten kimppuun, mutta aika usein naisen ei tarvitse olla edes mitenkään myötämielinen. Joillekin tapauksille riittää, että vastaa kohteliaasti tervehdykseen tai pitää kesällä lyhyttä mekkoa, niin eiköhän heti joku uros tulkitse sen että "sänkyyn nyt ja heti". Tai siis puskaan. Pieni kamppailu on vain valtapeliä.

PS. Arvostan, että on miehiä, jotka kuitenkin harkitsevat naisten puolustamista. Vaikka välillä motivaatio lopahtaakin. Naisen yritys miehen yritystä vastaan kun päätyy valitettavan usein 0-1:een.
 
vierailija
No mikä ongelma on ollu muka tähän mennessä, mielenkiintoisissa ihmissuihteissa joissa kaikki natsaa. Olen seurustellut ja nussinut sekä kotimaisia että ulkomaiisia, yhtälaisia valitut ovat ihmisinä herkkuina, Herkku olen itsekin. Päädyin lopulta suomalaiseen, rakastuin itse ihmiseen. Kauhian iso elin, suoraan sanoen siihen ihastuin. Olin muun mailaiset nähnyt, en koskenut, niitä ne on ykkösenä esittelemässä kaikkien porshejen jälkeen.
 
vierailija
No mikä ongelma on ollu muka tähän mennessä, mielenkiintoisissa ihmissuihteissa joissa kaikki natsaa. Olen seurustellut ja nussinut sekä kotimaisia että ulkomaiisia, yhtälaisia valitut ovat ihmisinä herkkuina, Herkku olen itsekin. Päädyin lopulta suomalaiseen, rakastuin itse ihmiseen. Kauhian iso elin, suoraan sanoen siihen ihastuin. Olin muun mailaiset nähnyt, en koskenut, niitä ne on ykkösenä esittelemässä kaikkien porshejen jälkeen.
Porsheja ja muun mailaisia miehiä. Ei kai tuohon muuta edes tarvitse todeta. :D
 
vierailija
Kaikkeen ei vaan jaksa tai halua kommentoida.Tai on viisasta olla kommentomatta, vaikka siinä ei ole mitään elämän logiikkaa, paitsi että siinä jotenkin on, äly olla kertomatta kaikkea, samallla puljaillen, olla olemassa tässä yhteiskunnassa.
 
vierailija
Kyllä vaan kummasti miehetkin juoksee noiden tummien naisten perässä ja haukkuu suomalaisia naisia kuinka rumia he ovat.

En yleistä.

Mutta provohan tosiaan.

Koitetaan saada nyt miehet sellaiseksi et omat suomalaisekin vihais naisia niin saadaan tää uus kulttuuri sopeutumaan kivasti.
 
vierailija
Ja tässä taas esimerkki naisesta, joka halventaa suomalaisia miehiä heti kun he eivät ole valmiita toimimaan hänen etujensa mukaisesti. Joku päivä voi vielä harmittaa nuo haukkumiset, kun olisitkin minun ja kaltaisteni avun tarpeessa.
Luulen että hän sanoin noin koska sinä sanoit niin rumasti naisista. Ei kaikki naiset ole sitä mieltä mitä sinä sanoit.
 

Yhteistyössä