Päivää kettinkiin.
Tänään on einespäivä.
Lounaaksi oli kokkikartanon ananaskinkkupasta ja nyt just on menossa atrian jauhelihakiusaus.
Iltaleffan kans sit italiansalaatti.
Olivat lähikaupalla halvennuksessa niin tuumasin, että tänään ei laiteta sapuskaa eikä tiskata.
Iltaa.
Helvetin paska päivä paitsi mies
Itkua saanu vääntää ja fiilikset päin persettä.
Ja taas tekisi mieli itkeä.
Toivottavasti olis
Toivottavasti huominen olisi jo valoisampi.
Pyttipannun silmät paistetaan molemmin puolin ja niitä kutsutaan sameasilmiksi.Täällä oli pyttipannua pitkästä aikaan. Päällä tietysti vain toiselta kyljeltä paistettu härän silmä .
Pakko se jossain vaiheessa on kirkastuttava. Vaan hyvä kun mies on tukenasi .Toivottavasti olis
Kiitti
Juu,kirkastuu varmasti. Kunhan saan mielestä tämän päiväisen fiilikset.Pakko se jossain vaiheessa on kirkastuttava. Vaan hyvä kun mies on tukenasi .
Mulla onkin koko päivän ollu semmoinen tunne, että pitäis olla jossain muualla.Täällä oli pyttipannua pitkästä aikaan. Päällä tietysti vain toiselta kyljeltä paistettu härän silmä .
Ei paisteta täällä vuorellaPyttipannun silmät paistetaan molemmin puolin ja niitä kutsutaan sameasilmiksi.
Okei, mutta onhan meitä muita, jotka voimme paistaa silmät vaikka kolmelta sivulta.Ei paisteta täällä vuorella
Namunen . Olisko iltasumppien aika ?Iltaa. Kaisille iso halaus.
Okei, mutta onhan meitä muita, jotka voimme paistaa silmät vaikka kolmelta sivulta.
Nyt pitää olla ihan hyssss...mies nukahti juuri nojatuoliin. Keitä sä, kyllä mä juon.Namunen . Olisko iltasumppien aika ?
Kipasen kyökkiin......Nyt pitää olla ihan hyssss...mies nukahti juuri nojatuoliin. Keitä sä, kyllä mä juon.
Miulla olisi vielä hiukan kaapissa jäljellä viimeisestä pullosta. Jospa huomenna muistaisi hörppiä pois.Minä lämmitän kohta glögiä, viimeinen pullo.
Psst, brietä olisi.Miulla olisi vielä hiukan kaapissa jäljellä viimeisestä pullosta. Jospa huomenna muistaisi hörppiä pois.
Hiukan äsken harmitti kun ei ollut mitään juustoja jäljellä. Erityisesti valkohomejuustoa olisi taas uponnut .
Psst, brietä olisi.
Paan keksiä ja brietä tulemaan, mutta lohkeisko sulta hilloa? Täällä se on loppunut
Ojentaa toivorikkaana keksejä