• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ottelupainoon päästäkseni aikanaan neljä kiloa lähti saunomalla.
Että sen verran.
Nykyään tosin olen kaukana nuoruuden ottelupainostani, mut jos ei söpöä kaljamasua lasketa niin en mä ole mitenkään ylipainoinenkaan.
171/70 lukemassa ei viiskymppisellä pitäis olla moittimista?
Eli ei ole varsinaisesti aiheesta kokemusta. Ja aika hoikka poika oot, sun pitäis saada lihasta kroppaan.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Eipä tieteskään.
Kilojenhallinnasta punnittavat urheilijat ei tietenkään tiedä mitään.
Onneksi on jääny taakse niin voi syödä ja juoda mitä huvittaa ja jos ny muutama kilo kertyy niin entäs sitten?
Mut jos ne pitää saada pois niin siinä ny ei parin viikon salikuuri toimi.
Pari viikkoa? Anti olla, ei tätä viitsi kauempaa.
Mutta kerro, mitä olet urheillut nuorempana.
 
Uusvuosi on näemmä todellakin korkattu kun puheet ovat levottomina kuntoiluissa ja painon hallinnassa :)...

Puntarit hitoksiin, sanon mä.
Kyllä oma kroppa ja vaatteet kertoo milloin on tapahtunut jotain. Jos ei tahdo askel nousta ja puuskuttaa kuin höyryveturi, niin kannattaa tehdä asialle jotain ennen kuin rupee enempi harmittaan.

Ruokalautasesta ja siitä mitä siihen laittaa ja suuhunsa asti kuljettaa - siitä se lähtee. Pienin askelin kohti parempaa oloa. Ja ihmisen kroppa nyt on tehty liikkumista varten joten - niin kauan kun jäsenet toimii ja sätkii niin vemputtamaan ja happeilemaan.

Pienillä valinnoilla saa aika paljon hyviä muutoksia aikaiseksi:).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä