The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kyllä mä nyt sen tiedän että jos ottaa aktiivisen koiran niin pitää aktivoida sitä ja koko ajan olla viriketta kun taas sylikoiralle riittää vähempikin.En mä nyt tyhmä ole,olen kyllä ollu koiran omistajakin niin kuin kissankin.
Emmä usko että kukaan sua tyhmänä pitää, kivahan sitä vaan on kun ihmiset haluaa auttaa jos vaikka sillai löytäsit ittelles sen mieluisen rodun:)
Itte oon noista sylikoirista pannut merkille, että ne ei ehkä tartte liikuntaa samalla lailla kuin joku vinttikoira mutta niillä taas turkinhoito voi olla työläämpi ja vaatii usein trimmausta...monesti myös sylikoirien kasvattajat myyvät koiransa vain ihmisille jotka vievät koiraa jatkossa näyttelyihin, että kasvattajien kennelit sais lisää mainetta sitä kautta.
 
No mitään karvapehko koiraa en ota kun niissä menee turkin hoitoon aikaa,on ollu sellane.Enkä mitään täys sylikoiraa halua mikä ei tarvi kun piha pissittämisen. No,jatkan etsimistä ja katselemista en mä sitä tän vuoden aikana kuitenkaa hanki.
 
Mä muistan ikuisesti ne synttärit kun Nico-Petteri päätti kokeilla saako koiran päällä pomppia piikkarit jalassa.
Kauhulla muistan sen hetken kun Nico-Petterin käsivarsi on viiskytkiloisen koiran leukojen välissä. Ja koira kysyy minulta, että saako purra?
Onneksi Nico-Petteri vaan säikähti eikä käteensä tullut jälkeäkään koska minua inhottaisi lopettaa hyvä koira tai selittää purtua kättä vanhemmilleen/poliisille tai lääkäriasemalle.

Sama koira oli vierelläni myös kun paikkakunnan nuoriso päätti tehdä tuhojaan päiväkodin pihalla.
Sanoivat mulle, että sä et uskaltais sanoa meille mitään jos sulla ei olis tota koiraa?
Mä sanoin, että mulla on joten voit kuvitella tekeväsi tollouksia jossain muualla kuin lasteni päiväkodin pihalla sen sijaan, että ihmettelet onko mulla koiraa vai ei.
 
No mitään karvapehko koiraa en ota kun niissä menee turkin hoitoon aikaa,on ollu sellane.Enkä mitään täys sylikoiraa halua mikä ei tarvi kun piha pissittämisen. No,jatkan etsimistä ja katselemista en mä sitä tän vuoden aikana kuitenkaa hanki.
Ota kissa, ne on paljon helpompia ja sitä paitsi erittäin kilttejä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä