Kiitos samoin teille molemmilleHyvää uutta vuotta voon kaikille
Mitäpäs menit ja hirmuisena hotkit sen ziljoona nauravaista nakkuraista yhdellä hotkasulla häh täh kysyn vaan...sen siitä sitten saa että ihan hillittömästi hikotuttaa...Miks mulla on hikka joka ei lähe millään puish?
Hyvää uutta vuottaHyvää uutta vuotta voon kaikille
Oot juonu liian nopeesti ?Miks mulla on hikka joka ei lähe millään puish?
Niin mutku en oo nielassu tai ees nuolassut yhtä vaivaista nakkia tänään, kun oisinkin...kivikylän naqqei on tehnyt enemmän (melkein) mieli kuin muuta koskaan ja ikinä milloinkaan mut silti vaan ei ja en...Mitäpäs menit ja hirmuisena hotkit sen ziljoona nauravaista nakkuraista yhdellä hotkasulla häh täh kysyn vaan...sen siitä sitten saa että ihan hillittömästi hikotuttaa...
Emmä oo juonut mitään miestä vahvempaa, tää alkoi kun join vettäOot juonu liian nopeesti ?
Mitäpäs menit ja hirmuisena hotkit sen ziljoona nauravaista nakkuraista yhdellä hotkasulla häh täh kysyn vaan...sen siitä sitten saa että ihan hillittömästi hikotuttaa...
Tämä mullakin tuli mieleen. On vetäny taas kaksin käsin nakkia ja kaljaa joka rööriin.Oot juonu liian nopeesti ?
Niih eli joit vettä liian nopeestiEmmä oo juonut mitään miestä vahvempaa tää alkoi kun join vettä
Mulla olis niin rättismäinen kysymys tähän mutta en taida uskaltaa kysyy ettet saa hepuliaEmmä oo juonut mitään miestä vahvempaa tää alkoi kun join vettä
Dodih! Siitähän se johtuu! Nakkikostaja iski...mitäs et etes nuolassu, nyt sitte kärsit että kannattiko vaan mitäkä?Niin mutku en oo nielassu tai ees nuolassut yhtä vaivaista nakkia tänään, kun oisinkin...kivikylän naqqei on tehnyt enemmän (melkein) mieli kuin muuta koskaan ja ikinä milloinkaan mut silti vaan ei ja en...
Kivennäisvettä oli vielä pullossa jälelläNiih eli joit vettä liian nopeesti
Oliko hanavettä vai hiilihapollista ?
Se on ihan oikee asenne, Rättis siitä selkäänsä sais joka tapauksessa!Mulla olis niin rättismäinen kysymys tähän mutta en taida uskaltaa kysyy ettet saa hepulia