No hupsis ei toimi mullakaan, vaikka ei ole sellanen malli missä whatsapp lakkaa toimimasta?Mikäö whatsappiin tuli? Ei lähde viestit minnekään!
No hupsis ei toimi mullakaan, vaikka ei ole sellanen malli missä whatsapp lakkaa toimimasta?Mikäö whatsappiin tuli? Ei lähde viestit minnekään!
sama vika täällä.Mikäö whatsappiin tuli? Ei lähde viestit minnekään!
Sanoo vaan, että yhdistetään...Mikäö whatsappiin tuli? Ei lähde viestit minnekään!
Ei jaksa. Oon maannu tämän vk kipeenä, nyt yritän olla vähän pystyssä ja leikkiä tervettä stalkkaamalla teitä.laita @Lunatic musiikkiketju vuoden viimeselle illalle.
Kovasti tervehtymistä.Ei jaksa. Oon maannu tämän vk kipeenä, nyt yritän olla vähän pystyssä ja leikkiä tervettä stalkkaamalla teitä.
parane pian.Ei jaksa. Oon maannu tämän vk kipeenä, nyt yritän olla vähän pystyssä ja leikkiä tervettä stalkkaamalla teitä.
ParanemisiaEi jaksa. Oon maannu tämän vk kipeenä, nyt yritän olla vähän pystyssä ja leikkiä tervettä stalkkaamalla teitä.
Kiitos. Kai tätä on liikkeellä, en tiedä mikä on, mutta varmaan jyllää siellä sun täällä.Kovasti tervehtymistä.
Koitahan parantua..Kiitos. Kai tätä on liikkeellä, en tiedä mikä on, mutta varmaan jyllää siellä sun täällä.
Kiittos. Mikä sun selkätilanne on?Paranemisia
Parane pian LunaEi jaksa. Oon maannu tämän vk kipeenä, nyt yritän olla vähän pystyssä ja leikkiä tervettä stalkkaamalla teitä.
On kipeä. Syön särkylääkkeitä että ei ole niin kivuliasta liikkua.Kiittos. Mikä sun selkätilanne on?
Paskatauti. Paranemisia sulle! Ja oikein hyvät vuodenalut samantien.Kiitos. Kai tätä on liikkeellä, en tiedä mikä on, mutta varmaan jyllää siellä sun täällä.
En uskalla edes ajatella mitä nakeilla tekevät.kaikki söi nakkeja niin paljon että taju lähti?
Nää. Menin sänkyyn.kaikki söi nakkeja niin paljon että taju lähti?
Joku ajatellut tehdä saunasta uudenvuoden paukun?Saunottu.
Mut saunassa haisi ihan polttoöljylle. Tai siis sille mitä tungetaan myrskylyhtyihin. Ja miksi? Meillä ei moisia ole!
Ymmärtäisin, jos tois ois yleinen tai taloyhtiön sauna, vaan kun on ihan ikioma. Kai ne käryt pääsevät saunaan tuloilmaventtiilistä mutta outoa silti.Joku ajatellut tehdä saunasta uudenvuoden paukun?
No, toivotaan ettei mitään kummallista.Ymmärtäisin, jos tois ois yleinen tai taloyhtiön sauna, vaan kun on ihan ikioma. Kai ne käryt pääsevät saunaan tuloilmaventtiilistä mutta outoa silti.
olisko joku joskus tankannu sahaa puitten päällä? nykyajan vanhentunu bensa haisee vähän samalle.Saunottu.
Mut saunassa haisi ihan polttoöljylle. Tai siis sille mitä tungetaan myrskylyhtyihin. Ja miksi? Meillä ei moisia ole!
No en ees syöny nakin nakkia...*heittää nakilla*kaikki söi nakkeja niin paljon että taju lähti?
Teillä on haamuja, kutsukaa ny hyvät ihmiset Poltergeist paikalle!!!!Saunottu.
Nää. Menin sänkyyn leikkimään nakeilla.