Pojan pitää kokeilla niitä sellaisia jättiläislättyjä. Sellaisia mihin voisi rullakebabin tehdä. On meinaan kokoa niillä lätyillä .
Ei niitä montaa minuuttia tarvii pitää. Kärähtää helposti ne lättysten reunat.Täytyy joskus kokeilla kanssa, kuin kauan sä pidit niitä uunissa? Siitä on jo aikaa kun näin sen videon enkä enää muista.
Mä olen joskus syönyt sellaseen tehtyä rullakebabia ja ihan liian paljon oli sitä kiekkoa, vaikka söin vaan palasen kun poika oli itelleen ostanut sellasen ja suuressa rakkaudessaan antoi mulle siitä palasen.Pojan pitää kokeilla niitä sellaisia jättiläislättyjä. Sellaisia mihin voisi rullakebabin tehdä. On meinaan kokoa niillä lätyillä .
Niin vähän muistelen kanssa, mutta riittääkö niille täytteille kuin hyvin se lyhyt aika ja oliko se aika nyt jopa niinkin lyhyt kuin 5-10 minuuttia?Ei niitä montaa minuuttia tarvii pitää. Kärähtää helposti ne lättysten reunat.
Maks. tuo 10 min. Hyvää tulee .Niin vähän muistelen kanssa, mutta riittääkö niille täytteille kuin hyvin se lyhyt aika ja oliko se aika nyt jopa niinkin lyhyt kuin 5-10 minuuttia?
ruuanlaitto ei ole reseptejä eikä kellonvahtaamista.Niin vähän muistelen kanssa, mutta riittääkö niille täytteille kuin hyvin se lyhyt aika ja oliko se aika nyt jopa niinkin lyhyt kuin 5-10 minuuttia?
On ne joskus...aattele nyt jos pitäis tollastakin läpyskää uunissa vartin tai parikytminnuuttiaruuanlaitto ei ole reseptejä eikä kellonvahtaamista.
Mä pidin karjalampaistia uunissa kuus tuntia.On ne joskus...aattele nyt jos pitäis tollastakin läpyskää uunissa vartin tai parikytminnuuttia
Just meinasin ehottaa samaa Pojalle...laita @Lunatic musiikkiketju vuoden viimeselle illalle.
Just meinasin ehottaa Pojalle...
Älä ny, ihan hyviä ne perunat oli. Salaatti oli itse tehtyä. Jälkkäriksi oli banaanilettuja.
vahdi ruokaa äläkä kelloa.On ne joskus...aattele nyt jos pitäis tollastakin läpyskää uunissa vartin tai parikytminnuuttia
Mä en semmonen ehottelija oo..
Vaikea sanoa. Pitäs nähä puhelin.Mikäö whatsappiin tuli? Ei lähde viestit minnekään!