Heitän pelkät täytteetMä voin kävellä ohi. Täytä ne ennenkuin heität.
Heitän pelkät täytteetMä voin kävellä ohi. Täytä ne ennenkuin heität.
Voiks ne laittaa pakkaseen Hyvä idea!Pakkaseen loput lätyt
Heitä softylle ne täytteet ja mulle ne kiekotHeitän pelkät täytteet
Mä näin joskus ohjeet kun joku äijä laittoi niiden kiekkojen päälle pizzatäytteet ja heivas ne sitte hetkoks uuniin...oli kuulema herkkua.Voiks ne laittaa pakkaseen Hyvä idea!
Jalkapallon vois mun puolestani kieltääkin.
Voi voi. Annat sulaa huoneenlämmössä sitten kun syöt seuraavan kerran.Voiks ne laittaa pakkaseen Hyvä idea!
Mie en oo äijäMä näin joskus ohjeet kun joku äijä laittoi niiden kiekkojen päälle pizzatäytteet ja heivas ne sitte hetkoks uuniin...oli kuulema herkkua.
Et nii...mutt hän oli, hänellä oli parransänkikin...eihän sulla vaan oo?Mie en oo äijä
6-8 niiitä vaan on. Hodareita pitää viel lisäksi tehä ettei nälkään kuole.Maistoin yhen tortillan,muuten hyvä mut jauheliha oli liian mausteista.Mutta kyllä sen nyt syö.Myöhemmin sitten toinen. Kauhean paljon noissa tortillapaketeissa noita lättyi on,ei yks ihminen noin montaa saa syötyä.Mitä niille lopuille sitten tekee?
Jaa Sekin käy.Heitän pelkät täytteet
6-8 niiitä vaan on. Hodareita pitää viel lisäksi tehä ettei nälkään kuole.
Olisin huolissani jos olisit.Mie en oo äijä
No sun pitää ostaa sellanen mis on 12...jos sekään riittää6-8 niiitä vaan on. Hodareita pitää viel lisäksi tehä ettei nälkään kuole.
Jestapa jepulis, nythän sieltä vitsi murjastiin!Olisin huolissani jos olisit.
Sinäkin olisit huolissasi jos minä en olisi.
olen kokeillu, hyviä tulee.Mä näin joskus ohjeet kun joku äijä laittoi niiden kiekkojen päälle pizzatäytteet ja heivas ne sitte hetkoks uuniin...oli kuulema herkkua.
Täytyy joskus kokeilla kanssa, kuin kauan sä pidit niitä uunissa? Siitä on jo aikaa kun näin sen videon enkä enää muista.olen kokeillu, hyviä tulee.
Ensinnäkin; Kyöpelitär on tavattoman kaunis ja upea nainen.Jestapa jepulis, nythän sieltä vitsi murjastiin!
Ensimmäistä osaa en epäile yhtään ja jälkimmäinen nyt oli ihan vitsi olevinaan...Ensinnäkin; Kyöpelitär on tavattoman kaunis ja upea nainen.
Toiseksi; mä olen äijä enkä tästä muuksi muutu.
Mäpä olenkin yksin kun treffikumppani paljastu mulkuks.Siksipä täällä ei ole kun yks syöjä.Mä jos teen koko poppoolle tortilloja, niin joudun ostamaan ainakin kolme paketillista. Ja salsaa par purkkiai, lihaa melkis pari kiloa, papuja kaksi tölkkiä, juustoa puoli kiloa...
Ei oo . Muut karvat pidän omana tietona .Et nii...mutt hän oli, hänellä oli parransänkikin...eihän sulla vaan oo?
Joo pie vaan Niin minäkin pien!!Ei oo . Muut karvat pidän omana tietona .