Nyt kyllä komppaan ellua että ei tarvis,riittäis vähän myöhempiki aika.Mun puolesta vois kieltää koko raketit yksityisesti et sit jokane paikkakunta järjestäis puolenyön paukutukset.
Nyt kyllä komppaan ellua että ei tarvis,riittäis vähän myöhempiki aika.Mun puolesta vois kieltää koko raketit yksityisesti et sit jokane paikkakunta järjestäis puolenyön paukutukset.
Raketit ja paukut.Emmä ees muista enää mistä tässä väännettiin?
Mitä me niistä?Raketit ja paukut.
Raketit voisi kieltää munkin puolesta. Säästyisi aika monta silmää .
Taisit sitten kuitenkin ottaa niitä mun oluitani?Emmä ees muista enää mistä tässä väännettiin?
minä se olin, muttet nähny sitä.Taisit sitten kuitenkin ottaa niitä mun oluitani?
Heittele parvekkeelta ohikulkevia ihmisiä niillä.Maistoin yhen tortillan,muuten hyvä mut jauheliha oli liian mausteista.Mutta kyllä sen nyt syö.Myöhemmin sitten toinen. Kauhean paljon noissa tortillapaketeissa noita lättyi on,ei yks ihminen noin montaa saa syötyä.Mitä niille lopuille sitten tekee?
Ei mun partsin ohi kulje ketään.Heittele parvekkeelta ohikulkevia ihmisiä niillä.
Fiksusti stadissa huomioitiin lapset. Paukkui ja räiskyi jo klo 17.30 kansalaistorin pippaloissa ja yöllä sitten uudestaan.Penskoille voisi olla vaikka seiskalta tulitukset. Ja aikuisille sit kahdeltatoista. Ja muutoin paukut korkeitaan takapuolsesta tai kuoharinkorkista.
Miks? Eiks ne uskalla vai?Ei mun partsin ohi kulje ketään.
Ei siitä mene kulkureittiä,tietä,katua....Miks? Eiks ne uskalla vai?
Entäs jos teet niitä tortilloja enemmän ja käyt pimputtelemassa naapureitten ovia ja tarjoat niitä heille?
Ok no mutt toihan on kiva..on ainakin rauhallistaEi siitä mene kulkureittiä,tietä,katua....
Mä voin kävellä ohi. Täytä ne ennenkuin heität.Ei mun partsin ohi kulje ketään.
Pakkaseen loput lätytMaistoin yhen tortillan,muuten hyvä mut jauheliha oli liian mausteista.Mutta kyllä sen nyt syö.Myöhemmin sitten toinen. Kauhean paljon noissa tortillapaketeissa noita lättyi on,ei yks ihminen noin montaa saa syötyä.Mitä niille lopuille sitten tekee?
Mä voin kävellä ohi. Täytä ne ennenkuin heität.