The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ollu wc-harja, vaan pesuharja, pesuharja 45mm reiällä, juuri sopivan tiukka, jos yhtään pienempi, nalkkiin jäis :ninja:
No joojoo..jatka toki lemmenleikkejäsi hyvä immeinen...oot sä muuten ihan mukava ja reilu, ainakin mulle aina ollut...me vaan ei oikein olla samalla aaltopituudella noissa asioissa....eikä tulla olemaankaan mitä ilmeisemmin.:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
En o kyllä havainnut, että helikopterista olis naismaailmassa mitään hyötyä.
Joystickistäkin on iloa lähinnä mulle.
:cautious:
Et oo sitte joulun alla esimes kainaloisittain kattonu Noitarumpua...oikeessa seurassa saattaa toimia ko.leffa pääsiäisen aikoihinkin(y)..

Ja. Patukka tekee aina hyvää:)
Mä meen tuhoamaan nyt omani:p



Väliaikaa pukkaa siis(y)
Kahvia:coffee: ja suklaapatukkaa:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
En muista, että Rättis olis koskaan toivonut esim. Paulalle kuolemaa
Rättis on mies,joka on oppinut ottamaan lyönnit vastaan,vyön alapuolelle ilman kostoa.

Haluatko, että jatkan?
 
Kaupassa ei ollut mitään!

Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita. :p

Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
 
Kaupassa ei ollut mitään!

Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita. :p

Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
Kumma kauppa sulla?
Mun kaupassani oli hyllyt vähän tyhjän näköiset mut kyl siellä röökiä sentään oli. Ja olutta. Enkä mä oikeastaan muuta kaivannut.
 
Kaupassa ei ollut mitään!

Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita. :p

Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
Ihania herkkuja tulossa:)!
Mä ite oon ihan hassuna rakuuna- porkkanoihin, ne on niiiiin hyviä! Muutoinkin meillä menee mahdottomasti porkkanoita, rouskitaan niitä nuin vain. Mitäs ovat hyviä...

Mä muuten sain eilettäin kylän viimosimmat tähtisadetikkupaketit:)*tuulettaaviilettää*!!!! Oi jukupätkät sentään että oltiinko keskimmäisen kanssa kingeinä!! Oltiin!! Kun meinas jo paniikkia ja älämölöuliulinaa syntyä asian tiimoilta...ja niissä kingifiilistelyissä menikin sitten sekin kauppareissu ihan reisille:notworthy::D
 
Kaupassa ei ollut mitään!

Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita. :p

Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
Ihme kauppa ku ei ollu mittään :eek::unsure:
Hyvät ruuat teille tulossa.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä