Softy
Ja miun harja on puinen jonka reikään mahtuu vain naru.
Nyt ottaa napit ja tupakille.
No joojoo..jatka toki lemmenleikkejäsi hyvä immeinen...oot sä muuten ihan mukava ja reilu, ainakin mulle aina ollut...me vaan ei oikein olla samalla aaltopituudella noissa asioissa....eikä tulla olemaankaan mitä ilmeisemmin.Ei ollu wc-harja, vaan pesuharja, pesuharja 45mm reiällä, juuri sopivan tiukka, jos yhtään pienempi, nalkkiin jäis
En o kyllä havainnut, että helikopterista olis naismaailmassa mitään hyötyä.Jaahas...eilisen toisintoa...joystickeineen
Huliluptereilla osaa olla melkoinen vaikutus
Mullakin on puinen harja, eikä sillä kyllä tee mieli muuta tehä kuin pestä selkänsä ja hyvin toimii siinä asiassaJa miun harja on puinen jonka reikään mahtuu vain naru.
Rättis sun takana ?# Rättis, älä anna noiden muutamien solvata itseäsi.
Olet kaikesta ruman puhumisesta huolimatta yks fiksuinpia palstareita.
Mä olen just sun edellä.
Niih.Mullakin on asiankannattaja, eikä sillä kyllä tee mieli muuta tehä kuin pestä selkänsä ja hyvin toimii siinä asiassa
En mäkään sillä muuta. Vertailimme harjojamme.Mullakin on puinen harja, eikä sillä kyllä tee mieli muuta tehä kuin pestä selkänsä ja hyvin toimii siinä asiassa
En o kyllä havainnut, että helikopterista olis naismaailmassa mitään hyötyä.
Joystickistäkin on iloa lähinnä mulle.
ai mun puisella harjalla et tee mitään muuta? Sehän on ihan...kiva tietää hei..ja jotenkin helpottavaa lukeaEn mäkään sillä muuta. Vertailimme harjojamme.
En, selän voi pestä.ai mun puisella harjalla et tee mitään muuta? Sehän on ihan...kiva tietää hei..ja jotenkin helpottavaa lukea
Emminä SITÄ tarkoittanut, vaas sitä, että olen himpunRättis sun takana ?
Kumma kauppa sulla?Kaupassa ei ollut mitään!
Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita.
Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
Ihania herkkuja tulossa!Kaupassa ei ollut mitään!
Onneksi oti aamulla pihvilihat sulamaan. Nyt kaivoin lisäksi pakasteesta tatteja, meuu siis koostuu sienimuhennoksesta, pippuripihveistä sekä ranskanpotuista. HYvällä tuurilla mies suostuu vielä tekemään hunaja-pippuriporkkanoita.
Ja sit sorruin johonkin viidentoista euro paukkupataan. Ei kulemma pidä kovaa ääntä ja pöhisyttää reilun minuutin jotain sähikäisiä muutaman metrin korkeuteen. Onpahan tolle lapsosellekin jotain ihmeteltävää toviksi.
Ihme kauppa ku ei ollu mittäänKaupassa ei ollut mitään!
Niinno eivät karhut olleet meidän ässästäkään loppu.Kumma kauppa sulla?
Mun kaupassani oli hyllyt vähän tyhjän näköiset mut kyl siellä röökiä sentään oli. Ja olutta. Enkä mä oikeastaan muuta kaivannut.
Ääsmarket, paras market!Niinno eivät karhut olleet meidän ässästäkään loppu.