Tuttu reitti!Kerma on naapurissa.
Myöskin stiqi ja skeba! Opin noi sanat Ötökän elämää lehvasta, joten se on ainae varma tieto!.Kisko vaan ninjakypärääs syvemmälle...stick on suomennettuna mm.keppi, sauva, jopa tikku
...jota taijan lähteä hakemahan....
Sillä on nyt muksu kotona.Tuttu reitti!
Plimplom...koetas mennä ny*tyrkkää vauhtiin*!
...menit sitten ja painoit sillä lusikalla ensteks ohi ja sitten liika kovasti kun on aurinkolasitkin kuupassa...Juu emmäkään ymmärrä lainkaan mistä kisu ja softy höpäjää...*rykäisee ja räkäsee reteesti ilmaan* Mä ainakaan mitään ole puhunut kepakoista ja sauvoista...pervopirkot.
Skeba on kitarakinMyöskin stiqi ja skeba! Opin noi sanat Ötökän elämää lehvasta, joten se on ainae varma tieto!.
Miten tuo yksityiskohta estää sua lainaamasta sieltä kermaa hyvä nainen?Sillä on nyt muksu kotona.
Kisko vaan ninjakypärääs syvemmälle...stick on suomennettuna mm.keppi, sauva, jopa tikku
...jota taijan lähteä hakemahan....
ja myös keppiSkeba on kitarakin
Söyyy?Sillä on nyt muksu kotona.
Siis kuvaaks toi kisua tökkimässä sua kepillä vai onks sulla letit?
Kato! Nappasit tilannekuvankin eetteriin
sehän sitä risua lähti hakemaan.Siis kuvaaks toi kisua tökkimässä sua kepillä vai onks sulla letit?
ai? Mä luulin että softy lähti hakee naapurista kermaa? Tässä menee aivan sekasin noien kahen pervostelijan kanssasehän sitä risua lähti hakemaan.
Ja sauvaja myös keppi
Joo hei! Hyvä huomioNo siis, valmiiksi vatkattua kermaa.
Mä saan noita kaikkia tänääJa sauva
Tikku
Puikko
Patukka
Ei varmana helikopteriäijät kutsu noilla nimillä sitä ohjainhässäkkää Kai mä nyt tiiän kun ohjasin Pelastakaa sotamies RyaninJa sauva
Tikku
Puikko
Patukka
??ai? Mä luulin että softy lähti hakee naapurista kermaa? Tässä menee aivan sekasin noien kahen pervostelijan kanssa
Ai säkin pääset tänään helikopterin kyytiin?Mä saan noita kaikkia tänää
Niin iltaa mun piti sanoa....hups
Mä olisin saanut eilen mutta en kykene.Mä saan noita kaikkia tänää
Niin iltaa mun piti sanoa....hups