älä nyt kiittele, vois olla prismassa käyminen paljon hauskempaa jos olisit siellä töissä.
Kantsii sitten olla tosi nopee käymisessään sillä nopee ois se mun työpestikin ja koko putiikin olemassaolon kestokin ...
älä nyt kiittele, vois olla prismassa käyminen paljon hauskempaa jos olisit siellä töissä.
Joo!Oliski pakkasta niin ei sulaisi taas.
Noo..verenkiertohan alkaa veellä että...Onko mun verenkierto päin veetä? Kylmät kädet ja jalat. Vaikka olen peiton alla.
ota pitkä ryyppy konjakkia tai jotain.Onko mun verenkierto päin veetä? Kylmät kädet ja jalat. Vaikka olen peiton alla.
Eeeeiikä ota!ota pitkä ryyppy konjakkia tai jotain.
ryyppy, en mä koko pullollista neuvonu juomaan.Eeeeiikä ota!
Tai sitte saat mennä kattomaan että istuu paikoillaan...
..kun justiisa toinen humpsahtanu taijotaissaan nurin....
ryyppy, en mä koko pullollista neuvonu juomaan.
Kyllä, ehottomasti kävisin päivittäin siinä prismassa missä kisu ois!älä nyt kiittele, vois olla prismassa käyminen paljon hauskempaa jos olisit siellä töissä.
Iltaa, lähekkönääkin mun ja 0oo0:n, kisun ym kumppaneitten kanssa vallottamaan kilimanjaaroa sekä myöskin kiinanmuuria?Iltaa ketjuun.
Se olis tän vuoden työt sitten tehty.
Nyt vaan ootellaan et vuosi vaihtuu.
Ei o alkoa kotona.ota pitkä ryyppy konjakkia tai jotain.
jos mennään helikopterilla.Kyllä, ehottomasti kävisin päivittäin siinä prismassa missä kisu ois!
Iltaa, lähekkönääkin mun ja 0oo0:n, kisun ym kumppaneitten kanssa vallottamaan kilimanjaaroa sekä myöskin kiinanmuuria?
Muussia ja lihapullia viimeksi.Noo..verenkiertohan alkaa veellä että...
Ootko sää syönynnä mitään? Lähetääs siitä.
mummonmanaajaa tuo söi kermapippurisaatanalla.Muussia ja lihapullia viimeksi.
aika pitkä matka ois mennä sinne saakka kolihepterilläjos mennään helikopterilla.
Tosta kuvasta saanunna...eikäku nyt toimii!jos mennään helikopterilla.
Röntgenkuvissa, etkö päässytkään sinne?Kuvissa? Voitko virkistää muistia?
Hyvät on vehkeet päättömällä.aika pitkä matka ois mennä sinne saakka kolihepterillä
Mutt muuten kyllä ois mielenkiintosta päästä tollasen kyytiin, mjoo-o*nyökyttelee pontevasti*
Pääsisköhän kokeileen oikein sitä kepakkoa, mikä lie joysticki nyt onkaan, se ois hienoo!!
Siitä on sitten liika kauan aikaa...päivän aikana pitää syldä 5-6 pikkuateriaa*kohentaa rempsahtanutta nutturaansa*Muussia ja lihapullia viimeksi.
Jaa. Olin sairaalan röntgenissä. Keuhkoista otettiin kuva. Mutta tiistaina menen käymään terkkarissa. Jos sais kuvan selästä. Tai siis pakko saada.Röntgenkuvissa, etkö päässytkään sinne?
No ei sitä kyllä millään ratillakaan ohjata, hö*nyökyttää tietävänä*