Mulla oli tuo. Oli hetkessä tukossa. Ei ole iso vaiva ottaa kädellä pois.
Mulla oli tuo. Oli hetkessä tukossa. Ei ole iso vaiva ottaa kädellä pois.
Mä putsaan aina samalla kun pesen kylppärin ja saatan siinä välilläkin kurkata onko sinne kertynyt liikaa karvoitusta kasvamaanMä en putsaa kovin usein.
Mistä ne karvat menee siinä? Leikkaako hiuksesi kylpyammeessa?Mä putsaan aina samalla kun pesen kylppärin ja saatan siinä välilläkin kurkata onko sinne kertynyt liikaa karvoitusta kasvamaan
oikeesti, noinko vähän sulla on kokemusta pitkähiuksisista naisista ettet ymmärrä sitä hiusmäärää mikä päivittäin ihmiseltä lähtee? Onhan se tietty pikkupojalle vielä oppimisen paikka tuokin.Mistä ne karvat menee siinä? Leikkaako hiuksesi kylpyammeessa?
Okei, okei, mutta miksine hiukset pitää säästää sinne kylpyammeeseen, ethän sinä koko päivää seiso tai makaa ammeessa?No perskarvohajan ne on hei halloo?? No eiku oikeesti, noinko vähän sulla on kokemusta pitkähiuksisista naisista ettet ymmärrä sitä hiusmäärää mikä päivittäin ihmiseltä lähtee? Onhan se tietty pikkupojalle vielä oppimisen paikka tuokin.
Kylpyammeessa? Onks mulla sellanen?? Missä???!Okei, okei, mutta miksine hiukset pitää säästää sinne kylpyammeeseen, ethän sinä koko päivää seiso tai makaa ammeessa?
Mä en oo sun ammetta varastanu.Kylpyammeessa? Onks mulla sellanen?? Missä???!
Oiskin amme, vähänkö menisin vaahtokylpyyn joka päivä!!!
Kuules nyt..Mä en oo sun ammetta varastanu.
Syyttä Sä mua piiskaat.Kuules nyt..
1 hyvä keino millä mä oon saanut hiukset pysymään paremmin takkuuntumatta ja muutenkin irtoilemati hirveesti on se, että ennen suihkua kampaan kaikki takut ja tikut hiuksista pois, silleen saa paremmin takuttoman tukan pesun jälkeenkin.Hiuksia pestessä aina menee hiuksia lattiakaivoon. Ja jos ajelee karvat.
Voiskohan ajatella, että harjaat hiuksesi ennen hiusten pesua?Hiuksia pestessä aina menee hiuksia lattiakaivoon. Ja jos ajelee karvat.
Syyttä Sä mua piiskaat.
1 hyvä keino millä mä oon saanut hiukset pysymään paremmin takkuuntumatta ja muutenkin irtoilemati hirveesti on se, että ennen suihkua kampaan kaikki takut ja tikut hiuksista pois, silleen saa paremmin takuttoman tukan pesun jälkeenkin.
Viisaat ihmiset ajattelevat samalla tavalla.Voiskohan ajatella, että harjaat hiuksesi ennen hiusten pesua?
Mä kampaan aina hiukset ennen pesua.Voiskohan ajatella, että harjaat hiuksesi ennen hiusten pesua?
Niinhän me softyn kanssa teemme..Viisaat ihmiset ajattelevat samalla tavalla.
Mä kampaan aina hiukset ennen pesua.
Mun tukka on aina takkuinen pesun jälkeen.1 hyvä keino millä mä oon saanut hiukset pysymään paremmin takkuuntumatta ja muutenkin irtoilemati hirveesti on se, että ennen suihkua kampaan kaikki takut ja tikut hiuksista pois, silleen saa paremmin takuttoman tukan pesun jälkeenkin.
Niin, niin, sitähän minä olen yrittänyt sanoa.Niinhän me softyn kanssa teemme..
On mullakin, mutta jos en kampais ois vielä pahemmin.Mun tukka on aina takkuinen pesun jälkeen.
Mulla on itsepäinen tukka.
Minäpä sain itse tehtyä naapurin häirikkö mummosta muussia ja lihapullia.
Hyvä että mä en menetä ruokahalua helposti. Syön nyt.