Voisin kertoa yhden pissatarinan, mutta en uskalla
Kohta sulla on kusiset paikat.
Kohta sulla on kusiset paikat.
Jaa, yks mies pystyi antaumuksella ja aika kauan.Onko tuolla kielen alla olevalla jänteellä mitään virkaa?
Vois pyytää jotain lekuria leikkaa sen poikki ku kipeytyy pillun nuolenassa, ei silleen pahasti, mutta ei pysty kovin monena päivänä peräkkäin nuoleskelemaan tai ainakaan kovin antaumuksella.
Jaa, yks mies pystyi antaumuksella ja aika kauan.
Onks pakko?Kyllä miekin siitä pinnasta, mutta jostain syytä haluan päästä aina vain syvemmälle
No enhän ees Mä sellanen ooEli sä suosittelet
Kyllä ja myöskin pjaskasetKohta sulla on kusiset paikat.
Älä ny ees unta kuule nää!Ilmeisesti siksi ku koitat kiihoittaa mua, se voi olla vähän turhaa, sillä olen edelleen varattu
Ellu taas peukuttaa mun eturauhasta sellaisella vauhdilla, että siemensyöksy on kohta väistämätön, ahh, ohh, lisää sitä alapeukkua, juuri noin, spruits spruits
Sitä tarkoitin. Onko pakko haluta tehä niin?Ei oo käsketty, mutta kai se on itestä kiinni
Sitä tarkoitin. Onko pakko haluta tehä niin?
Pakkohan tuo on jo uskoa kun **** on monisanaisesti kehunut osaamisellaan meille kaikille naispalstailijoille.Jaa, yks mies pystyi antaumuksella ja aika kauan.
Onneksi hoksasin laittaa pukinpakettiin pelkkää puuvillaa ja suklaatia.En tykkää pitsisistä..ne on jotenki karheet monesti...ja mitä mä SULLE näitä kerron??!!
Hah hah Mies josta puhun asuu samalla paikkakunnalla kuin mä. Olin hänen kanssa suhteessa 2007-08. Ex on 8v. mua nuorempi. Puhut puppua. Ei ole kehunut kaikille naispalstailijoille.Pakkohan tuo on jo uskoa kun **** on monisanaisesti kehunut osaamisellaan meille kaikille naispalstailijoille.
Mä lähen tunkee kättä lattikaivoon.
Otin tukkeutuneen hiusmömmön pois. Olipa hyvät hajut.
Mä saan putsailla kanssa jatkuvasti kylppärissä tuota reikää...hiuksia ja koiran karvoja sinne kertyykin tosi paljon...ei onneks haise pahalle mutta jatkuvasti hiuksia siellä.Otin tukkeutuneen hiusmömmön pois. Olipa hyvät hajut.
Mä en putsaa kovin usein.Mä saan putsailla kanssa jatkuvasti kylppärissä tuota reikää...hiuksia ja koiran karvoja sinne kertyykin tosi paljon...ei onneks haise pahalle mutta jatkuvasti hiuksia siellä.
Mistähän sinä sen tiedät tuskin kertoo sinulle kaikkea.Hah hah Mies josta puhun asuu samalla paikkakunnalla kuin mä. Olin hänen kanssa suhteessa 2007-08. Ex on 8v. mua nuorempi. Puhut puppua. Ei ole kehunut kaikille naispalstailijoille.
Siinä on sulle miettimistä.Mistähän sinä sen tiedät tuskin kertoo sinulle kaikkea.
Kuvissa? Voitko virkistää muistia?Mitä niissä kuvissa oli? En ole lukenut sun postauksia, kun piti saada matot kuivumaan
Siinä on sulle miettimistä.
Mulla oli tuo. Oli hetkessä tukossa. Ei ole iso vaiva ottaa kädellä pois.tällainen vois olla hyvä siihen lattiakaivoon.
https://www.tokmanni.fi/siivousvalineet/lattiakaivosuodatin-3-kpl-kaivokielo/6423800251030/dp