vierailija
Panetko naapuriasi?Likööriä ja naposteltavaa. Kivaa seuraa. Kyllästyin kotona yksin olemaan. Muutakin saisin mutta selkä ja kylki ovat eri mieltä.
Panetko naapuriasi?Likööriä ja naposteltavaa. Kivaa seuraa. Kyllästyin kotona yksin olemaan. Muutakin saisin mutta selkä ja kylki ovat eri mieltä.
Awww nyt sun kanssas siellä* sotkeepörröttää kikkuras sekaisin*...Eiku etkös sä ole se keiju tai neito josta Rölli Peikko aikanaan lauloi? Ootas nii etin sen:
Kisulle
Miten lyhyeen? Niinku jotain 3cm ja 4sek. ....?Nauru on loppunut aika lyhyeen.
Niih. Naiset on vakiovarustettu kaikilla hirveen mielenkiintoisilla möykyillä.Niitä on monenlaisia.
Nyt pystyn pienesti sievästi naurahtamaan.Miten lyhyeen? Niinku jotain 3cm ja 4sek. ....?
Eiku oikeesti, toihan on kauheeta kun naurattas mutku sattuu kans....mulle ois kuolemaks varmaan
Ai hitsiläinen sentään!Nyt pystyn pienesti sievästi naurahtamaan.
Mutta en voi hengittää syvään.
Käyn tiistaina terkkarissa. Töihin ei ole menemistä näillä kivuilla ja murtumalla.Ai hitsiläinen sentään!
Onhan sulla lomaa vielä jälellä huolella? Eikös nää saikutkin jotenki siirrä vai miten se meni... Puolikuntosena nyt et ainakaan mene töihin, se on ihan varma juttu! Sun täytyy olla kokonaan kunnossa kun sun työskin on koko kroppaa kuormittavaa, eikö?
Viisautta tuoKäyn tiistaina terkkarissa. Töihin ei ole menemistä näillä kivuilla ja murtumalla.
Mä muistan kun ootin keskimmäistä ja nauroin jollekin asialle ihan hirveesti, yhtäkkiä tuli pissahädän tunne enkä voinu lopettaa nauramista ja lopputuloksen nyt varmaan arvaa sanomattakin.Nyt pystyn pienesti sievästi naurahtamaan.
Mutta en voi hengittää syvään.
Oothan sä sellanen eteerinen keijukaisneitonenAwww nyt sun kanssas siellä* sotkeepörröttää kikkuras sekaisin*...
Mutta kyllä mä oikeesti taijan olla ihan hiien kaukana mistään eteerisestä keijukaisneitokaisesta...lähinnä semmonen koheltaja hörhöpöwwöhäslä kuitenki...
Mistäkohastamukamashähtähkysynkönythätäpäissänivaan?!Oothan sä sellanen eteerinen keijukaisneitonen
No ihan jokaikisestäkohasta!Mistäkohastamukamashähtähkysynkönythätäpäissänivaan?!
Ihana oot, Ellunen
Tuolle ei voi mitään.Mä muistan kun ootin keskimmäistä ja nauroin jollekin asialle ihan hirveesti, yhtäkkiä tuli pissahädän tunne enkä voinu lopettaa nauramista ja lopputuloksen nyt varmaan arvaa sanomattakin.
Mä muistan kun ootin keskimmäistä ja nauroin jollekin asialle ihan hirveesti, yhtäkkiä tuli pissahädän tunne enkä voinu lopettaa nauramista ja lopputuloksen nyt varmaan arvaa sanomattakin.
En tykkää pitsisistä..ne on jotenki karheet monesti...ja mitä mä SULLE näitä kerron??!!Miss märkäpikkuhousu, mustat pitsiset?
Sä voit nielasta kieles jos ne sen leikkaa irti.Onko tuolla kielen alla olevalla jänteellä mitään virkaa?
Vois pyytää jotain lekuria leikkaa sen poikki ku kipeytyy pillun nuolenassa, ei silleen pahasti, mutta ei pysty kovin monena päivänä peräkkäin nuoleskelemaan tai ainakaan kovin antaumuksella.
Sä voit nielasta kieles jos ne sen leikkaa irti.
Kohta sulla on kusiset paikat.Miss märkäpikkuhousu, mustat pitsiset?
En tykkää pitsisistä..ne on jotenki karheet monesti...ja mitä mä SULLE näitä kerron??!!