Mä EN ole metsässä!Niin olis. Haetaanko metsästä omat mörrimöykyt?
Olen jumissa sohvan, telkkarin ja jääkaapin välissä.
En mä tästä nyt metsään pääse.
Mä EN ole metsässä!Niin olis. Haetaanko metsästä omat mörrimöykyt?
*pomppiihuitoohihkuu*Niin olis. Haetaanko metsästä omat mörrimöykyt?
Pitääkö jumittaa siellä?Mä EN ole metsässä!
Olen jumissa sohvan, telkkarin ja jääkaapin välissä.
En mä tästä nyt metsään pääse.
Oi! Onko siellä ollu tämmöset ystävällismieliset joulunamustenhävikkihetket ?Kai sitä ollaan kun sain eilen namia naapurilta.
Mutku ei sulla ole sitä möykkyä.*pomppiihuitoohihkuu*
Täsä mä oon!! Peikkopörrömöykky*räpsytiräpsyti*
Kun ei puhelin soi niin mihinkäs tästä lähtis?Pitääkö jumittaa siellä?
Likööriä ja naposteltavaa. Kivaa seuraa. Kyllästyin kotona yksin olemaan. Muutakin saisin mutta selkä ja kylki ovat eri mieltä.Oi! Onko siellä ollu tämmöset ystävällismieliset joulunamustenhävikkihetket ?
...öööö..ettäkökä ketäkä?Mutku ei sulla ole sitä möykkyä.
Kun ei puhelin soi niin mihinkäs tästä lähtis?
No sellaista vaan.....öööö..ettäkökä ketäkä?
Voi vitsi miten ihana ois herätä tollaseen...tai siis ei todellakaan sun kanssas mutt siis niinku varmaan ainakin joku fiksu ymmärsi mitä tarkotan...
Hyvässä seurassa vietetty hetki saa kyllä eloon kummasti piristysruiskettaLikööriä ja naposteltavaa. Kivaa seuraa. Kyllästyin kotona yksin olemaan. Muutakin saisin mutta selkä ja kylki ovat eri mieltä.
Eiku etkös sä ole se keiju tai neito josta Rölli Peikko aikanaan lauloi? Ootas nii etin sen:*pomppiihuitoohihkuu*
Täsä mä oon!! Peikkopörrömöykky*räpsytiräpsyti*
....mutta mullapa on semmoset tämmöset kahdet pompulapampulat*kohentaa ja möyhentää niitä*! Kävisköhän nää mitenkään möykystä, hmmm...No sellaista vaan..
Nauru on loppunut aika lyhyeen.Hyvässä seurassa vietetty hetki saa kyllä eloon kummasti piristysruisketta
Kunhan muistat hihitellä hillitysti....kilinkellit eihän tommosta pysty kukaan tekemään kun oikein kunnolla naurusuoleen napsahtaa
Toipumisia sulle, onhan särkylääkkeet kohdillaan?
Joo, kahdet pompulat ovat kiva hypistellä.....mutta mullapa on semmoset tämmöset kahdet pompulapampulat*kohentaa ja möyhentää niitä*! Kävisköhän nää mitenkään möykystä, hmmm...
Varmaan muuten pitää iskee joku myssykkäkin pääkköseen kun meen taikinaa veivaamaan ettei tule metrisiä yllärikillereitäjoukkoon...
Jokseenkin jokaisella tapaamallani naisella muuten on ollut möykkyjä siellä täällä.Mutku ei sulla ole sitä möykkyä.
Niitä on monenlaisia.Jokseenkin jokaisella tapaamallani naisella muuten on ollut möykkyjä siellä täällä.
Etupuolella kaks kappaletta hieman navasta ylöspäin.
Jos naisen kääntää ympäri niin takapuolella on kiinnostavan näköisiä möykkyjä myöskin kaksi kappaletta mutta napalinjan alapuolella.
Voi tietysti olla, että mä muistan väärin mutta tommoinen mielikuva mulla kumminkin on.
Leikkasin aamulla parran, niin arvasinkin mitä siitä seuraa
No emmäänytiiä onko näitä ny niin kiva hypistellä...kun vaikka kuin kieputtaa ja kiristää niin aina vaan karkailee... Vissiin joku ihan väärä taktiikka, parempi varmaan kuitenki että ois vaan yhtä isoa pompulapampulamöykkyä...Joo, kahdet pompulat ovat kiva hypistellä.