The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tosi hölmöä ja yleistä täällä on sanoa pelkästään
-huomenta
-päivää jne
tai laittaa joku hymiö ilman sanoja

tai tykätä jonkun yhdestä pelkästä hymiöstä

Ei kai näiden elämässä sillä hetkellä ole mitään tähdellistä jaettavaa?

Olisi mielenkiintoista kurkata näiden pääkoppien sisään, lienee täynnä tyhjää, kun tässä ketjussa niin viihdytään ja tuntuu olevan elämän tärkeimpiä asioita :cautious:
Huomasitko, laitoin sulle sydämen?
Sinun valovoimaisen viisaat sanasi luovat tähänkin ketjuun järjenääntä mitä kaipaamme, kiitos!:love: *huokailee syvään*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Meille on tainnut joku flunssantapainen tunkeutua. (n)

Perkasin eilen jääneistä broiskunkoivista lihat erilleen ja laitoin luut kiehumaan liemeksi. Paljon sipulia ja valkosipulia sekaan ja kurkumaa (luomu) ja chiliä ja tippa inkivääriä vielä. Potui ja porkkanoi toki myös .Huutia flunssapöpöille kanakeiton muodossa!
Viina ny yleensä ei paranna mitään tautia kuten ei kanakeittokaan mutta niiden kanssa on kivampi sairastaa.

Tosin viinan vaikutuksista en ole ihan varma koska jos laittaa madon vesilasiin tai kossulasiin niin kossulasi tappaa madon melko äkkiä!
 
Softy
Tosi hölmöä ja yleistä täällä on sanoa pelkästään
-huomenta
-päivää jne
tai laittaa joku hymiö ilman sanoja

tai tykätä jonkun yhdestä pelkästä hymiöstä

Ei kai näiden elämässä sillä hetkellä ole mitään tähdellistä jaettavaa?

Olisi mielenkiintoista kurkata näiden pääkoppien sisään, lienee täynnä tyhjää, kun tässä ketjussa niin viihdytään ja tuntuu olevan elämän tärkeimpiä asioita :cautious:
Mun elämän tärkeät asiat ovat muualla. Ei ole netissä. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Omituinen "diagnoosi" harmaalta.

Mulle tää palsta on aikojen alusta alkaen ollut paikka, mistä saa juttuseuraa silloin kun on vaan oltava ja odotettava mitä milloinkin.

Vaikka imettäessä. Tai odottaessa lapsosten heräävän päikkäreiltä. Tai odottaessa että illalla viimein nukahtavat. Tai nykyään kun istun työmaalla ja odotan vaikka sateen loppua. Tai, niin kuin nyt, kun nuorin on kipeä eikä voi minnekään ja soppakin tossa kiehuu eikä voi vaikka siivota kun muutoin unohdan koko keiton.

Harmaa varmasti keksii niillekin tyhjille toveille järkevämpääkin tekemistä mutta mä olen varsin tyytyväinen tässä. :)

Taidanpa ottaa kahviakin. Ja vimeisen joulutortun. :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Omituinen "diagnoosi" harmaalta.

Mulle tää palsta on aikojen alusta alkaen ollut paikka, mistä saa juttuseuraa silloin kun on vaan oltava ja odotettava mitä milloinkin.

Vaikka imettäessä. Tai odottaessa lapsosten heräävän päikkäreiltä. Tai odottaessa että illalla viimein nukahtavat. Tai nykyään kun istun työmaalla ja odotan vaikka sateen loppua. Tai, niin kuin nyt, kun nuorin on kipeä eikä voi minnekään ja soppakin tossa kiehuu eikä voi vaikka siivota kun muutoin unohdan koko keiton.

Harmaa varmasti keksii niillekin tyhjille toveille järkevämpääkin tekemistä mutta mä olen varsin tyytyväinen tässä. :)

Taidanpa ottaa kahviakin. Ja vimeisen joulutortun. :coffee:
Juu ja omituista on se, että joku jaksaa kytätä kuka saa yläpeukun ja saako yläpeukun pelkälle hymiölle vai myös tekstille ja kuinka usein yläpeukku annetaan suhteutettuna sydämeen jne jne...omituistao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Päivää niin että pätkähti :)!

Mitäs sulle kuuluu?
Mä kävin sujuvasti luikastelemassa ja ihan heti ulkorappusilta alkaen*ufopääkkönen*...eli ulkona on hokkarit koipiin- keli, varmemmin pysyy pystyssä(y). Tai sitten istuu jo valmiiksi peffalteen ja antaa mennä vaan:D


Hittolainen, meinaaks tää vuos mukamas niinkö lähentyä loppuaan?! Minne se vilahti kun noin nopeesti kaahas :unsure:....jokos räiskityttääpaukututtaa:geek:?

Mä lähden hiljaksiin valloittamaan keittiötä. Juon vaan tämän aamuisen ja hjuvin unohtuneen kylmän kahvini puis:oops:...ehämmää muistanu tuossa kouhotuksessa ja unenpöpperöisyydessäni että olin jossain vaiheessa semmostakin jo ehtiny tekemään:barefoot:... Eikä tarvii kenekään sitten jurputella mitn alkavasta dementiasta ja peräänkatsomisentarpeesta:notworthy:...


Mutta! Naaatiskellaanpas tämän vuoden viimeisistä päivistä :)! Kelit nyt on mitä on eli on veivattava ja sheikattava lumisade- ja pakkastanzzia kohdilleen, onnistumisen prosentit on Nykäs Mattisen luokkaa mutta haitanneeko mitään jos suinkin muutoin on fiilis kohdallaan ja edes pikkusesti hymyilyttää :)...



Mukavaa lauvvantaita sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä