" Sanaton "Kerran nuorempana yritin työntää mulkun kahvikupin kahvaan, lähti se kahva siitä irti, mutta se ei ollut mun kuppi
" Sanaton "Kerran nuorempana yritin työntää mulkun kahvikupin kahvaan, lähti se kahva siitä irti, mutta se ei ollut mun kuppi
Ei kehtaa.
Kerronko minä miten minä? Enpä kerrokaan, mutta kerran meinasin ottaa mallia Philip Rothin romaanista "Portnoyn tauti". Siinä äiti pisti pojan lihakauppaan ostamaan päivälliseksi naudanmaksaklöntin. Kotimatkalla juippi bussin takapenkillä raiskasi sen maksan eikä puhunut kotona mitään. Haluaisin sitä kokeilla.
" Sanaton "
Outoja juttuja mutta niin koukuttavia. Minun suurimmat ekstremeleikit oli pikkupimuna kun Ken-nukke pää edellä sukelsi, - no sinne niin. Barbie ei kelvannut.
Ei ole ollut pukamia, tuskin edes tulee..valitettavasti sinä olet kyllä yksi iso peräpukama koko ihminen.Siinä yhdessä pukamavoiteessa on... spc fimea ja lanoliini - pitäisi löytyä. Hirvittävät sivuvaikutukset on. En tosin tiedä, onko hänellä ikinä niitä pukamia ollut. Ei mullakaan ole, mutta kirurgit sanovat, että divertikkeleitä on kaikilla ja terkkarit sanoo, et pukamat ovat tavallisia. Ei ole, uskon, mutta se lanoliini sisältää em. myrkkyä.
Näin sellaista unta, että mut oli kahlittu käsistä perunakellarin seinään ja paikalle tuli sitten punapukuisia palomiehiä hakkaamaan minut letkuillaan
eiku se sun sanamuodolla oli "P E R S E K I P U U N" kerroit syöväsi jotakin lääkettä. Mut voihan niissäkin olla lanoliinia. Mut kai sitä ainakin kebabissa on?Ei ole ollut pukamia, tuskin edes tulee..valitettavasti sinä olet kyllä yksi iso peräpukama koko ihminen.
Kato, löysit jutuilles sukulaissielun.Sou sik
eiku se sun sanamuodolla oli "P E R S E K I P U U N" kerroit syöväsi jotakin lääkettä. Mut voihan niissäkin olla lanoliinia. Mut kai sitä ainakin kebabissa on?
Kato, löysit jutuilles sukulaissielun.
Onpa paska juttu.Söin paskaa ja sain erektion
Miten sellanen ees mahtuu minnekkään?En varmasti kerro.
Mitä jos ensin leikkii hk blöön kanssa ja sitten tekee makkarakastiketta?
Sain makkaraa vaikka en pyytänyt. En oo pystynyt käymään kaupassa.
Miten sellanen ees mahtuu minnekkään?
Mua rupee aina kummasti paskattaan ku luen tätä the ketjua .Söin paskaa ja sain erektion
En tiiä.Miten sellanen ees mahtuu minnekkään?
Onpa paska juttu.
Nii tai miten vauva ees mahtuu syntyy pimpistä?Miten sellanen ees mahtuu minnekkään?
Synnytys on eri asia.Nii tai miten vauva ees mahtuu syntyy pimpistä?
Voin tulla kusemaan sun suuhunMie en kaviaarista perusta, mutta kultaiset suihkut voivat olla mun juttu
Ihanko totta! Siitä voi päätellä millasiin suorituksiin pimppi pystyy ja miksi.Synnytys on eri asia.