lanoliinissa ON se myrkky seassa. Mihin se olisi kadonnut, kun nahan alle pistetään?
Tiedoksi muillekin:Eiku arvasin: syö sie vaan niitä uudempia herkkuja
Sanovat muualla, et ne takajalat juuttuu suolistoon, mut ei se tässä lue:
http://jukkakleppalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/248169-joulukevennys-hyonteisleipaharhautus
Niin sitä pittääPaheksun
En tiedä mitä mutta silti paheksun.Niin sitä pittää
Hyvä kun joku on paheksumassa
https://www.mediuutiset.fi/kumppaniblogit/tekes/laaturekisterijarjestelman-luomiseksi-tarvitaan-johtajuutta-6683942"Laajasalosta tuli kyllä tohtori, mutta toisin kuin alun perin oli ollut tarkoitus, väitöskirja valmistui kasvatustieteelliseen tiedekuntaan. Se käsitteli lukion oppikirjojen seksuaalisuuteen liittyviä sisältöjä. Laajasalo sai uuteen tutkimukseensa Kulttuurirahaston 80 000 markan apurahan, nykyrahassa noin 17 000 euroa.
Tutkija teki vaikutuksen väitöskirjan ohjaajaan, vaikka cum lauden arvosana olikin opettajalle pettymys.
”Hän oli valtavan lahjakas ja olisi varmasti professori, jos olisi jatkanut yliopistossa”, dosentti Markku Pyysiäinen sanoo.
Samaan aikaan tutkimustöiden kanssa Laajasalo käynnisti liiketoimintaa. Hän oli jo tehnyt opetuskeikkaa pääsykoevalmennusta tarjoaville yrityksille, vuonna 1998 hän rekisteröi oman yhtiönsä.
Huippuvalmennus tarjosi aluksi pääsykoekursseja Laajasalolle tuttuihin tiedekuntiin eli kasvatustieteelliseen ja teologiseen. Samaan aikaan Laajasalo teki töitä yliopistossa.
Kuvio herätti närää, eikä kahdella jakkaralla istuminen voinut jatkua pidemmän päälle.
”On ihan ymmärrettävää, että niitä ei voi tehdä yhtä aikaa”, Laajasalo myöntää nyt."
Tuossa vois olla sopiva paikka tuolle. Voin olla väärässä.
En tiedä mitä mutta silti paheksun.
Kaveri ?Mä tarviin selänpesijää.
Onkohan ellu allerginen lanoliinille? Kysysäse yskärillä vaikka..Kaveri ?
No enkä kysy. Kysy itse kun kiinnostaa.Onkohan ellu allerginen lanoliinille? Kysysäse yskärillä vaikka..
http://www.abc.net.au/tv/programs/landline/old-site/stories/s990785.htm
Siinä yhdessä pukamavoiteessa on... spc fimea ja lanoliini - pitäisi löytyä. Hirvittävät sivuvaikutukset on. En tosin tiedä, onko hänellä ikinä niitä pukamia ollut. Ei mullakaan ole, mutta kirurgit sanovat, että divertikkeleitä on kaikilla ja terkkarit sanoo, et pukamat ovat tavallisia. Ei ole, uskon, mutta se lanoliini sisältää em. myrkkyä.No enkä kysy. Kysy itse kun kiinnostaa.
En viitsi vaivata ketään.Kaveri ?
No höh sun kanssa. Hyvä kun ainakin jotenkin pääsit suihkuun ja pesuharjalla pestyä selän.En viitsi vaivata ketään.
Kävin suihkussa. Apuna oli pesuharja.
Liikkuessa koskee ja luu rusahtaa.No höh sun kanssa. Hyvä kun ainakin jotenkin pääsit suihkuun ja pesuharjalla pestyä selän.
Onks miten kippee viellä ?
Mullakin oli hyvät unet.Erittäin hyvää päivää vaan kaikille
Olipas unet taas vaihteeksi
En viitsi vaivata ketään.
Kävin suihkussa. Apuna oli pesuharja.
Miten ihmeessä..?Rakastelin kerran pesuharjan kanssa
Mullakin oli hyvät unet.
Miten ihmeessä..?
Mä en muista unta enää.Näin sellaista unta, että mut oli kahlittu käsistä panokellarin seinään ja paikalle tuli sitten punakaapuisia naisia
Ajattelinkin että pitää olla reikä. Mun harjassa on narun mentävä reikä.Se oli sellainen muovivarrella varustettu selänpesuharjaj jonka kahvan päässä oli mulkun mentävä reikä, asettelin sen lauteiden väliin ja suoritin pystyrakastelun