The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tietysti sun pitäisi itse pystyä tuo erustelemaan. Katotaan, milloin sun kaula alkaa turpoomaan. Mut onhan sulla päätön aina turvana, ei hätää. Osaako hän varmasti tehdä sen trokostomian---vai mikäseolikaan?
Miksi et pysynyt siellä suomi 24 sivustolla ihmisten vaivoina? Ai niin, et voi koska sait bannin sinne vissiin ikuisiksi ajoiksi.
--- Et varmaan tajunnut mitä tarkoitetaan? :whistle:
 
vierailija
Miksi et pysynyt siellä suomi 24 sivustolla ihmisten vaivoina? Ai niin, et voi koska sait bannin sinne vissiin ikuisiksi ajoiksi.
--- Et varmaan tajunnut mitä tarkoitetaan? :whistle:
10 vuotta sitten kirjoitin muistiinpanoja sinne tähän yhteen ketjuun. Sitä luki tuttu Amerikassa, kun ei muuten olisi ehditty. En edes kurki sinne enää enkä tiedä, onko bannattu. Ihan sama mulle, mut asia meni perille ja ihminen voi nykyään oikein hyvin, se riittää minulle:)
 
vierailija
10 vuotta sitten kirjoitin muistiinpanoja sinne tähän yhteen ketjuun. Sitä luki tuttu Amerikassa, kun ei muuten olisi ehditty. En edes kurki sinne enää enkä tiedä, onko bannattu. Ihan sama mulle, mut asia meni perille ja ihminen voi nykyään oikein hyvin, se riittää minulle:)
Miten se myrkkyperuna asian menikään? Syöt niita vaikka ensin kerroit niitten myrkyllisyydestä?
--- Kysyn vaikket ymmärräkkään kysymystä. :whistle:
 
vierailija
Miten se myrkkyperuna asian menikään? Syöt niita vaikka ensin kerroit niitten myrkyllisyydestä?
--- Kysyn vaikket ymmärräkkään kysymystä. :whistle:
Eikun meidän perunat ei ole vihreitä, ne viedään heti pimeään. Kauppojen potut voivat vihertyä moessa vaiheessa; joko nostopäivänä tai loisteputkien valossa kaupassa - ei sille kukaan mitään tee! Ne täytyisi myydä aina mustalla vuoratussa paperipussissa, ei koskaan avolaarissa eikä valoa läpäisevässä muovipussissa. Kellarissa ei ole edes lamppua, niin ei voi saada valoa vahingossakaan. Solaniini on se myrkky ja sitä on aina, jos potussa on vihreää, koko pottu on myrkyllinen. Tuotako et tiedä?
 
vierailija
Miten se myrkkyperuna asian menikään? Syöt niita vaikka ensin kerroit niitten myrkyllisyydestä?
--- Kysyn vaikket ymmärräkkään kysymystä. :whistle:
http://www.sci.fi/~ahven/peruna/learti19.htm

Ne perunat MULLATAAN aina sen jälkeen, kun on kasvin lehteä noussut pintaan ja sen jälkeen peitellään vielä ruohosilpulla (luomua sekin!), niin tulee hyvä suoja kastemadoille, jotka sen maan lannoittavat. Vihreitä perunoita saattaa toki olla niissä sipseissäkin, mut niistä en tiedä mitään.
 
vierailija
Muistin just, et kebabissahan ON lampaanlihaa? Tykkäätkö siitä?
"BioClip is gaining popularity with producers of shedding sheep, such as Dorpers and Damaras, who use BioClip to improve the presentation of their animals for sale. Individual sheep must fi rst be scored for medullation as they come up the race. This only takes about fi ve seconds and assesses the ratio of hair to wool fi bres for each sheep. The scores range from 1 (mostly wool) to 5 (mostly hair), with sheep scoring three or higher being suitable for injection with no retention net fi tted. This is because the coarse hair fi bres, which are not responsive to the BioClip injection, protect the sheep while the new wool grows".
Hirveetä myrkkyä siinä rasvassa, koska siihenhän ne kertyy aina:whistle:
Luitko?
 
vierailija
vierailija
http://www.sci.fi/~ahven/peruna/learti19.htm

Ne perunat MULLATAAN aina sen jälkeen, kun on kasvin lehteä noussut pintaan ja sen jälkeen peitellään vielä ruohosilpulla (luomua sekin!), niin tulee hyvä suoja kastemadoille, jotka sen maan lannoittavat. Vihreitä perunoita saattaa toki olla niissä sipseissäkin, mut niistä en tiedä mitään.
Paula The Myrkkyperuna. Ota siitä nimimerkki itsellesi. Väitit perunaa myrkylliseksi ilman vihreyttä, mite se asia nyt noin kääntyi?
--- Vaikket taaskaan tajunnut.
 
vierailija
Paula The Myrkkyperuna. Ota siitä nimimerkki itsellesi. Väitit perunaa myrkylliseksi ilman vihreyttä, mite se asia nyt noin kääntyi?
--- Vaikket taaskaan tajunnut.
Se on mukulakasvi, kerää maasta kaikki, mitä siinä on aiemmin ollut. Glyfosaattipeltoon jos laittaa potut, varmasti sitä niihin jää. MUTTA kun et voi tietää, miten ne on kasvatettu, jos et itse niitä kasvata. On olemassa myös sellaisia lajikkeita, missä on luontaisia glykoalkaloideja niin paljon, ettei niitä kannata ihmisen syödä. Rosamundassa on vähiten, luki eviran lehdessä ja saattaa olla siellä linkin takana myös. Tavallisessa perunassa on myös homeentorjunta-ainejäämiä sekä varsinkin ne rutontorjunta-ainejäämät, mitä käytetään yleisesti. Luomussa niitä ei ole, mutta kun niistä tehdään perunakuitua, on myrkkyannos varmasti melkoinen - sitäkö tarkoitit? Perunakuitua on mm. siinä pastalaisten ihmepötkössä, HK blöö.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä