The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
On tää kanssa melkonen paikka, jos täällä ei ole se yks lappalainen pätkä pena tirskumassa niin sitten on tää avohoitopotilas ulostepussifantasioineen paikalla.
 
vierailija
On tää kanssa melkonen paikka, jos täällä ei ole se yks lappalainen pätkä pena tirskumassa niin sitten on tää avohoitopotilas ulostepussifantasioineen paikalla.
Ei ole mitään fantasioita, vaan RAY on rahoittanut niitä sopeutumisvalmennuskursseja, missä todellakin valmennetaan tulevaan leikkaukseen. Ruokapuoli siellä on totaalisesti kielletty aihe. Itse kun olen ravitsemusterapeutille antanut lapun glutamaateista, ettei niitä kannata syödä ollenkaan (sairailta kuullut sen, mut mulle tekee migreenin, niin siksi en syö niitä koskaan). No, hän sanoi, ettei heillä ole lupa otta vastaan ohjeita muualta, kun ne tulevat ylempää. Meillä on siis kaikki ravitsemusterapeutit koulutettu samaan tapaan.

Nyt on kysymys siitä kouluttamisesta, huomasitko?
Kuka niitä ohjaa? Näkee jos tahtoo, eikö:whistle:
 
vierailija
Ei ole mitään fantasioita, vaan RAY on rahoittanut niitä sopeutumisvalmennuskursseja, missä todellakin valmennetaan tulevaan leikkaukseen. Ruokapuoli siellä on totaalisesti kielletty aihe. Itse kun olen ravitsemusterapeutille antanut lapun glutamaateista, ettei niitä kannata syödä ollenkaan (sairailta kuullut sen, mut mulle tekee migreenin, niin siksi en syö niitä koskaan). No, hän sanoi, ettei heillä ole lupa otta vastaan ohjeita muualta, kun ne tulevat ylempää. Meillä on siis kaikki ravitsemusterapeutit koulutettu samaan tapaan.

Nyt on kysymys siitä kouluttamisesta, huomasitko?
Kuka niitä ohjaa? Näkee jos tahtoo, eikö:whistle:
Täällä ei varmaankaan kukaan halua nähdä näitä sinun linkkejä, eikä sinulla ole asioista omia ajatuksia ollenkaan. Kaikki perustuu huuhaatieteellisiin linkkeihin. Otappa taas lääkettä. http://www.pngmart.com/image/1512
 
vierailija
Pakko on huomata ainoastaan sinun älyllisen kehityksen vajavuus. Ikävä kyllä sitä ei korjaa lääkkeet eikä leikkaukset.
Eikun kysymys on siitä, että ei unohda asioita. Mun muisti selvästikin paranee iän myötä, mutta mistä sellainen voisi johtua? Lääketeollisuus tekee kaikkensa, etteivät ihmiset muistaisi asioita eivätkä löytäisi niille yhteyttä todellisuuteen. Älyä en olekaan kehunut koskaan. Oikeastaan parempi näin, jos se estää näkemästä todellisuutta sellaisena kuin se on.
 
vierailija
Ok. Olet sitten vissiin unissasi kirjoittanut tuohon yhteen ketjuun puoli neljän aikaan aamuyöllä.
On täällä paljon porukkaa aina, vaikkei kaikki kirjoita koskaan mitään. Ja niillä roboteilla ei ole taukoa ollenkaan. Näet ne listasta, ketä paikalla. Softy otti iltatirsat, niin ei tietenkään tarvi nukkua yöllä. Mut tosiaan, kaikki ei kirjoita k o s k a a n - eikö ole ihmeellistä.:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Juu, juu. Koitahan nyt rauhoittua. Ei tämä nyt niin vakava asia ollut. Käy vaikka ottamassa pienet torkut, jos on pinna kovin kireellä.
En ole sanonut että on vakavaa. Miksi kysyit mun valvomisesta? Mulla ei ole pinna kireellä. Mä syön nyt aamupalaa ja kahvia.
Oli pakko nousta alaselän kipujen takia. Sitä tulee aina kun olen sängyssä yli 10h. Välilevyjen rappeumien ja kulumien takia.
Muoks. Pitänee lisätä hymiö että mua ymmärtää paremmin. :) :D
 
vierailija
En ole sanonut että on vakavaa. Miksi kysyit mun valvomisesta? Mulla ei ole pinna kireellä. Mä syön nyt aamupalaa ja kahvia.
Oli pakko nousta alaselän kipujen takia. Sitä tulee aina kun olen sängyssä yli 10h. Välilevyjen rappeumien ja kulumien takia.
Muoks. Pitänee lisätä hymiö että mua ymmärtää paremmin. :) :D
Ihmetytti vain, että nukutko sinä koskaan. Ei sen kummempaa.
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä