Paljon sulla menee vuorokaudessa suurinpiirtein?Siinä on useimmilla pöpöillä ihmettelemistä kun yrittävät pureutua kunnolla tervatun keuhkon läpi.
Ihan heikot pöpöt ei hommassa pärjää!
Ihan turhaanko me seurusteltiin jos et edes tiedä tupakinkulutustani?Paljon sulla menee vuorokaudessa suurinpiirtein?
Jep, eli paljon?Ihan turhaanko me seurusteltiin jos et edes tiedä tupakinkulutustani?
Liian paljon.Jep, eli paljon?
Softy vastasi puolestani.Liian paljon.
Katso tuolta, löydätkö, mistä se kalanrehu on tehty?Nyt on kyllä sen verran sekavaa settiä, että en jaksa edes lukea kolmee riviä enempää tätä selostusta.
No arvaa kuule 2x katsonko.Katso tuolta, löydätkö, mistä se kalanrehu on tehty?
https://www.raisioagro.com/fi_FI/rehun-energialahteet
Eiku arvasin: syö sie vaan niitä uudemia herkkujaNo arvaa kuule 2x katsonko.
Saattaa olla että joku kaunis päivä mun takajalat juuttuu sun peräsuolistoon.Eiku arvasin: syö sie vaan niitä uudemia herkkuja
Sanovat muualla, et ne takajalat juuttuu suolistoon, mut ei se tässä lue:
http://jukkakleppalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/248169-joulukevennys-hyonteisleipaharhautus
Et siis syö leipää? Fazerin leivissä muistaakseni on niitä sirkkoja. Huonolla tuurilla voi olla kaikissa vähäsen, kun ei se lain mukaan haittaa, jos ei ole tahallista. Sekikö passaa sulle ihan hyvin?Saattaa olla että joku kaunis päivä mun takajalat juuttuu sun peräsuolistoon.
23.11.2017 uutinen maaseudun tulevaisuus-lehdessä:Saattaa olla että joku kaunis päivä mun takajalat juuttuu sun peräsuolistoon.
Emmä lue tollasta kun en tee sillä tiedolla mitään pusi pusi.23.11.2017 uutinen maaseudun tulevaisuus-lehdessä:
"Yhteen Sirkkaleipään käytetään noin 70 sirkkaa, ja leivän painosta ne muodostavat noin kolme prosenttia.
"Sirkkaleipä on hyvä proteiinin lähde. Hyönteiset sisältävät myös hyviä rasvahappoja, kalsiumia, rautaa ja B12-vitamiinia", kertoi Fazer Leipomot Suomen innovaatiojohtaja Juhani Sibakov.
Hyönteisten käyttö elintarvikkeina sallittiin Suomessa marraskuun alussa. Fazer on jo kesästä alkaen valmistellut hyönteisleivän tuomista ruokakaupoissa sijaitsevien myymäläleipomoidensa valikoimiin.
"Fazer myymäleipomoissa voimme leipoa ja testata ketterästi erilaisia uutuuksia. Fazer Sirkkaleipä maailman ensimmäisenä hyönteisleipänä on tästä hieno esimerkki", Fazer Leipomoiden Suomen toimitusjohtaja Markus Hellström iloitsi."
En ny ihan kenkääkään antanut.Niin...
Ei Softykaan antanu mulle kenkää sen vuoksi, että olisin inhottava.
Ellukin antoi mulle bänät vain koska en koske viineihin.
Miehen korvien ny vaan pitää kestää korvatillikkaa joka suunnalta. Yleensä ne tulee aiheesta.