Pieniä määriä VOILLA tehtyä voi syödä kerralla. Muuten hyvä tuo, mutta viinihapolla tehdystä mehusta lähti kauan sitten suusta nahka. Maito reilusti kahviin yhtaikaa, voi estää sen, en tiedä. Muistin vaanValmiista torttutaikinasta.
Mutta niissä on suuri ero: maistapa ensin rypsiöljyä, tiedät paremmin:Valmiista torttutaikinasta.
Semmosia miekin olen tehnyt ja hillon ilman sokeria luomuluumuistaMun tortut loppuivat jo.
Taikinaan tuli 250 grammaa rahkaa, saman verran voita sekä 4 desiä (speltti)vehnäjauhoja. Sekä vähärasvaisempaa että herkullista!
tarviiko sitä kiehuvana juoda?mehusta lähti kauan sitten suusta nahka.
Kylmää oli ja äidin tekemää. Se ikäluokka on aivopesty tietyllä tavalla, mutta ei uskonut. Olen lopettanut aikoja sitten keskustelun aiheesta, mut YHDEN kerran käytin häntä kaupassa: meni melkein 2 tuntia, eikä löytynyt sopivaa joululimppua ja lopulta turha reissu mun puolesta: oli muka ihan pakko ostaa pari sokeripussia, vaikka ei oikeesti ei hänkään olis sitä tarvinnut! Ei vaan voinut jättää niitä kauppaan, kun oli niin halpoja.tarviiko sitä kiehuvana juoda?
Sun näppäimistö ei oo vissiin tajunnut sitä asiaa vielä?Olen lopettanut aikoja sitten keskustelun aiheesta
No kun ollaan vähemmistö - nuo mummot jyrää siellä, mikä tuottaa eniten voittoa osakkeenomistaille - etkä arvaa, mistä on kysymysSun näppäimistö ei oo vissiin tajunnut sitä asiaa vielä?
Nyt on kyllä sen verran sekavaa settiä, että en jaksa edes lukea kolmee riviä enempää tätä selostusta.No kun ollaan vähemmistö - nuo mummot jyrää siellä, mikä tuottaa eniten voittoa osakkeenomistaille - etkä arvaa, mistä on kysymys
Joudun vielä hankkimaan niitä kanoja tällä menolla. Kala-altaan voisin laittaakin - on meillä muoruusaikoina sellainen ollutkin - mutta kun Raisioagron kalanrehut ovat kalaöljyllä maustettua soijaa ja maissia, on se vaihtoehto kokonaan poissa laskuista
Ai nyt vasta?Nyt on kyllä sen verran sekavaa settiä, että en jaksa edes lukea kolmee riviä enempää tätä selostusta.
Jos hän söis lääkkeensä niin me kaikki päästäis helpommalla.
nuo mummot jyrää siellä
Hyvä kun muistutit.
ota virtajohto irti kokonaan vähäksi aikaa.
No niinpä tietennii..Hyvä kun muistutit.
Röökithän tässä tosiaan alkaa käydä vähiin.
No ne ny palaa savuna ilmaan.No niinpä tietennii..
ja tervana keuhkoon!No ne ny palaa savuna ilmaan.
Minkäs sille tekee?
Siinä on useimmilla pöpöillä ihmettelemistä kun yrittävät pureutua kunnolla tervatun keuhkon läpi.ja tervana keuhkoon!