The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tölkkijoulukuuseni alkaa olla siinä vaiheessa, että pitänee siirtyä levolle. On suuri vaara, että tuo romahtaa jos yritän lisätä siihen koristeita.

Koska en tiedä kauanko pikkuliskon jääkaapin tyhjentämisessä menee niin varmuudeksi toivotan nyt kaikille oikein hyvää ja leppoisaa joulua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Jouluaattona ei kulje ne bussit samalla tavalla kuin yleensä... Tilaa nyt vaan se taksi niin pääset ennen aamuruuhkaa. Vai miten aiot nukkua?
Ei kai taksit ilmasia ole mutta siinä pitäisi heti olla tuohta. Kaikki ei ole kroisoksia.
Kyllä minä suosittelen että jos ei pysty liikkumaan, softy voisi tilata siinä tilanteessa hyvin ambulanssin.
Miten taksiin edes menee jos ei pysty liikkumaan. Kyllä siinä täytyy olla asiantuntevaa apua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
vierailija
Niin, eikai taksikuski ala kantamaan ja jos selässä on vaiva, voi halvaantua helposti. Kai sen saa tilata itse, ambulanssinkin? Miten ne vois sen kieltää? En ole koskaan tilannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Taisin muistaa väärin:
http://www.tv7.fi/vod/player/41743/

Loikkaan nopeesti yli aina nuo, mut yhden kirjan olen lukenut: Lintuinfluenssa.

Mulla ei ole ollut minkäänlaista asiaa apteekkiin moneen vuoteen. Onhan se valtava ongelma täslle systeemille. E-vitamiineistakin (on soiaöljyä) tulen sairaaksi, mutta senkin saan ruoasta, mutta en syö soijaa edes vahingossa.
sun mielenterveyshäiriöt ongelma kaikille systeemeille. sairaudentunnottomuus kuuluu kylläkin kuvaan etten ihmettele ettet itse tajua sitä.
 
vierailija
"Pekka Reinikainen on toiminut käytännön lääkärinä yli 30 vuotta ja kouluttanut lääketieteen opiskelijoita Helsingin Yliopiston yleislääketieteen laitoksen opettajalääkärinä. Lisäksi hän on Helsingin kaupunginhallituksen ja -valtuuston sekä Kirkolliskokouksen jäsen. Reinikainen kuului Lääkärin etiikka -kirjan 1. painoksen toimituskuntaan."

Tuohan sopii oikein hyvin tähän "pirtaan", mikä ajassa vaikuttaa(y)

Piispan preppauskurssit vahvistavat opit ja niin on tapahtunut "Herran" tahto:eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä