ei kun just huomenna vaikka olis millasia nappeja kaapit täynnä.En vielä huomenna.
ei kun just huomenna vaikka olis millasia nappeja kaapit täynnä.En vielä huomenna.
se pahenee vaan jos ootat.
En vielä huomenna. Seuraan pari päivää. Jos ei ala paranee niin sitten on pakko mennä.
Ai Pitää kattoo bussin aikataulua.ei kun just huomenna vaikka olis millasia nappeja kaapit täynnä.
jos ei busseja kulje niin kattele taksin numero valmiiks.Ai Pitää kattoo bussin aikataulua.
Mul on taksin sovellus puhelimessa.jos ei busseja kulje niin kattele taksin numero valmiiks.
oisko sulla ketään naapuria joka vois viiä?Ai Pitää kattoo bussin aikataulua.
Ei ole sellaista. Ne jotka tunnen niin niillä ei ole autoa. Ei ole isälläkään. Möi sen vuosia sitten.oisko sulla ketään naapuria joka vois viiä?
Älä nyt tolleen hikeenny
Mitä järkee seurata, jos on vaikka aneurysma?
En vielä huomenna. Seuraan pari päivää. Jos ei ala paranee niin sitten on pakko mennä.
Olipa hyvä, ettei sekään ryyppyreissu mennyt hukkaanEi ollut mitkää pienet.
kyllä sun pukit tiedetään.Klo on puoliyötä ja pukki laittelee viestiä
Hyi kun pelottavakyllä sun pukit tiedetään.
ihan outo kanava tuo 7.Mitä järkee seurata, jos on vaikka aneurysma?
https://www.slideshare.net/SanalKumar3/aa-imaging
Sut pitäisi peikata heti jos on sellainen. Ei se parane millään nappulalla.
Kysy Paulalta. Sehän on kuin Reinikainen 7-kanavalla: "Herra käyttää lääkkeitä." N
Nii i. Kannattaa varmaan miettiä kaksi kertaa.Hyi kun pelottava
Taisin muistaa väärin:ihan outo kanava tuo 7.
Taisin muistaa väärin:
http://www.tv7.fi/vod/player/41743/
Loikkaan nopeesti yli aina nuo, mut yhden kirjan olen lukenut: Lintuinfluenssa.
Mulla ei ole ollut minkäänlaista asiaa apteekkiin moneen vuoteen. Onhan se valtava ongelma täslle systeemille. E-vitamiineistakin (on soiaöljyä) tulen sairaaksi, mutta senkin saan ruoasta, mutta en syö soijaa edes vahingossa.
Pk-seudulla kulkee. Pystyn nukkumaan.Jouluaattona ei kulje ne bussit samalla tavalla kuin yleensä... Tilaa nyt vaan se taksi niin pääset ennen aamuruuhkaa. Vai miten aiot nukkua?
Ei kai taksit ilmasia ole mutta siinä pitäisi heti olla tuohta. Kaikki ei ole kroisoksia.Jouluaattona ei kulje ne bussit samalla tavalla kuin yleensä... Tilaa nyt vaan se taksi niin pääset ennen aamuruuhkaa. Vai miten aiot nukkua?
sun mielenterveyshäiriöt ongelma kaikille systeemeille. sairaudentunnottomuus kuuluu kylläkin kuvaan etten ihmettele ettet itse tajua sitä.Taisin muistaa väärin:
http://www.tv7.fi/vod/player/41743/
Loikkaan nopeesti yli aina nuo, mut yhden kirjan olen lukenut: Lintuinfluenssa.
Mulla ei ole ollut minkäänlaista asiaa apteekkiin moneen vuoteen. Onhan se valtava ongelma täslle systeemille. E-vitamiineistakin (on soiaöljyä) tulen sairaaksi, mutta senkin saan ruoasta, mutta en syö soijaa edes vahingossa.
kukas tunnustaa olevansa?Kaikki ei ole kroisoksia.
"Pekka Reinikainen on toiminut käytännön lääkärinä yli 30 vuotta ja kouluttanut lääketieteen opiskelijoita Helsingin Yliopiston yleislääketieteen laitoksen opettajalääkärinä. Lisäksi hän on Helsingin kaupunginhallituksen ja -valtuuston sekä Kirkolliskokouksen jäsen. Reinikainen kuului Lääkärin etiikka -kirjan 1. painoksen toimituskuntaan."